کسب و کار

10 مورد از برترین رستوران های حلال در پوکت

رستوران های حلال پوکت کدامند؟ چه غذاهایی در رستوران های حلال پوکت سرو می شوند؟ سرو غذا در رستوران های حلال پوکت چه شرایطی دارند؟ کیفیت غذا در کدامیک از رستوران های پوکت از نوع حلال بهتر است؟ این سوالات و بسیاری سوال مشابه دیگر، از مهم ترین پرسش های مسافران...

20 آذر 1401

تبدیل قلعه 200ساله ازناوله ملایر به هتل سنتی

رئیس میراث فرهنگی ملایر گفت: تبدیل بنای تاریخی قلعه ازناوله ملایر به هتل سنتی تاثیر زیادی در رونق گردشگری و اشتغالزایی دارد.

13 آبان 1401

این خودروها رکورددار بیشترین اختلاف قیمت با کارخانه هستند ، حاشیه سود عجیب فروش خودرو در بازار آزاد

دو قیمتی شدن خودروها در بازار یکی از معضلات بزرگ صنعت خودرو است. در این مطلب به آنالیز اختلاف قیمت خودروهای بازار با کارخانه می پردازیم.

3 مهر 1401

ببینید ، وقتی باید پنبه در گوش کنید! ، بلایی که آلودگی صوتی بر سر آدم می آورد

خوشمان بیاید یا نه، زندگی در شهرهای بزرگ و شلوغ، دردسرهای خاص خودش را دارد. اگر چه بسیاری از شهروندان تنها نسبت به آلودگی هوا حساسیت به خرج می دهند اما طبق آمارها، آلودگی صوتی بیشترین عامل تاثیر گذار بر سلامت انسان بعد از آلودگی هوا به شمار می آید و گاه...

25 شهریور 1401

افزایش سرمایه 300درصدی شرکت بوعلی سینا در دستور کار

گزارش ها نشان می دهد بازدهی سهم شرکت بوعلی سینا در سال گذشته 136 درصد بوده که نشان از عملکرد عالی شرکت در بخش عملیاتی است.

27 مرداد 1401

مقایسه پیکان وانت با پراید وانت 151 و وانت آریسان و وانت کارا تک کابین

یکی از تجربه های رایج در خودروسازی ایران تبدیل نسخه های سدان پیروز به نسخه های وانت بوده است. معمولاً خودروسازهای بزرگ اقدام به چنین کاری نمی نمایند و نسخه های وانت آن ها، پلتفرم و تفاوت های زیادی دارد.

7 مرداد 1401

محصول تازه فردا موتورز در راه است؟

خودروسازی فردا در سال 1392 و با سرمایه گذاری خانواده گرامی (هلدینگ GBG) تأسیس شد. فاز اول کارخانه خودروسازی فردا در سال 1395 آغازبه کار کرد و نهایتاً در اوایل بهار 96 و به صورت رسمی، به وسیله رئیس جمهور روحانی افتتاح شد.

6 مرداد 1401

تصاویر رسمی قاب های محافظ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قبل از معرفی فاش شد

کمتر از حدود دو ماه تا رونمایی رسمی از گوشی های تاشوی نو سامسونگ فاصله داریم و این یعنی قرار است در روزهای آینده خبرهای زیادی در خصوص این محصولات بشنویم. به همین دلیل، تصاویر رسمی از قاب های محافظ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قبل از معرفی در فضای مجازی منتشر...

3 مرداد 1401

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز یکشنبه 29 خرداد 1401

قیمت گوشی ایفون 13 با ظرفیت 128 گیگابایت امروز یکشنبه 29 خرداد 1401 به 36 میلیون و 800 هزار تومان رسید. آیفون 13 پرو با ظرفیت 256 گیگابایت امروز 51 میلیون و 200 هزار تومان بود. قیمت گوشی آیفون 13 پرو مکس با ظرفیت 256 گیگابایت امروز 56 میلیون و 450 هزار تومان بود.

29 تیر 1401

15 ثانیه تیزر تلویزیونی چند میلیارد تومان آب می خورد؟

حسن توکل نیا تهیه کننده فیلم سینمایی چند می گیری گریه کنی 2 با گلایه از تبلیغات تلویزیونی بیان نمود که پول 15 ثانیه تیزر تلویزیونی 5 میلیارد تومان می گردد.

23 تیر 1401

افزایش چند برابری تعرفه های پستی تکذیب شد

چند ر وزی است که موضوع افزایش حداقل 60 درصدی تعرفه های پستی، بحث داغ حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شده است.

17 تیر 1401

تجاری سازی محصولات فناورانه حوزه رباتیک هدفمند می شود

با حضور رییس مرکز و دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری و معاون اقتصادی استانداری کرمان، نخستین خانه خلاق و نوآوری فرامهارت حوزه رباتیک با هدف شکل دهی به شرکت های خلاق در جنوب شرق کشور آغاز به کار کرد.

15 تیر 1401

پشت فرمان ام وی ام X55 پرو؛ تست و آنالیز محصول تازه مدیران خودرو

در ادامه فعالیت های مدیران خودرو در راستای توسعه و توسعه سبد محصولات خود در بازار ایران و با جدا کردن محصولات پریمیوم این کمپانی با اطلاق نام فونیکس، به نظر می آید که در شروع سال 1401 فرصت خوبی پیش آمده تا محصولات تحت عنوان ام وی ام نیز نمایشی قدرتمندانه...

5 تیر 1401

هدفون نویز کنسلینگ یا نویز ایزولیشن؛ کدام یک عملکرد بهتری در حذف نویز دارد؟

در حال حاضر، در بازار گجت های هوشمند، هدفون، ایربادز، هندزفری و… زیادی وجود دارند که برخی از آن ها، قادر به حذف یا کاهش نویز هستند. اما شرکت های تولیدکننده این دست از محصولات، دو قابلیت متفاوت را با دو نام و رویکرد متفاوت، در هدفون های خود تعبیه می کنند؛...

1 تیر 1401

هنر های تجسمی از اولویت های وزارتخانه در دولت تازه است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکشنبه 17 بهمن ماه در بازدید از نمایشگاه چهاردهمین جشنواره هنر های تجسمی فجر، این نمایشگاه را امیدوارکننده عنوان نمود و این حوزه را از اولویت های وزارتخانه برشمرد.

21 خرداد 1401

بازگشایی غار علیصدر از 26 اسفند

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، بازگشایی غار علیصدر از 26 اسفند صورت می گیرد.

16 خرداد 1401

تشکیل کمیته اضطرار، در صورت ادامه آلودگی هوا

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مصوبات امروز جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران تصویب کلیات سند توسعه نیروی انسانی استان تهران بود، درباره احتمال ورود گرد و غبار در روزهای آینده به تهران و اتخاذ تصمیم های مرتبط...

13 خرداد 1401

رامین سهراب: آمدم تا سینمای ایران را ازمدل فیلمسازی اصغر فرهادی خارج کنم

تهران (پانا) - رامین سهراب می گوید یکی از دلایلی که به ایران آمده این است که می خواهد فیلمسازان ایرانی را از سبک فیلمسازی آپارتمانی، غمگین، معتاد و مدل فیلمسازی اصغر فرهادی خارج کند.

7 خرداد 1401

سفر توریستی با ون را تجربه کنید، کرایه ون از دریان سفر امید

اولین گام برای آغاز یک سفر توریستی هیجان انگیز، داشتن وسیله نقلیه مناسب است. برترین گزینه اجاره خودرو ون است.

4 خرداد 1401

بریتانیا رومن آبراموویچ را تحریم کرد

به گزارش گاتزتا، بریتانیا چندین نفر از افراد که با ولادمیر پوتین در ارتباط هستند را تحریم کرد و این افراد ممکن است به زودی از انگلیس اخراج شوند. یکی از این افراد رومن آبراموویچ مالک روس چلسی است.

27 اردیبهشت 1401
تعداد: (109)