بازگشایی غار علیصدر از 26 اسفند

به گزارش وبلاگ بارزند، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، بازگشایی غار علیصدر از 26 اسفند صورت می گیرد.

بازگشایی غار علیصدر از 26 اسفند

علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان درباره بازگشایی غار علیصدر گفت: دو سال است که با شیوع بیماری کرونا غار علیصدر تعطیل بود بنابراین براساس تدابیر اندیشیده شده، غار علیصدر از پنجشنبه 26 اسفند پذیرای گردشگران است.

وی با اشاره به اینکه غار علیصدر آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران را دارد و واحدهای خدماتی و اقامتی فعال خواهند بود، اضافه کرد: از روز پنجشنبه هفت بیلبورد تبلیغاتی در ورودی ها و خروجی های استان نصب و با تبریک سال نو به گردشگران اعلام می گردد که این غار شگفت انگیز بر روی مسافران باز خواهد بود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه گردشگران با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و زدن واکسن لازم است، توضیح داد: با توجه به ایجاد زیرساختهای لازم کدهای ملی استعلام، اجازه بازدید به افرادی که حداقل دو دز واکسن کرونا تزریق کردند، داده می گردد.

استاندار همدان مطرح کرد: رونق گردشگری به علت ایجاد شغل، فراوری ثروت و ارزش اضافه کرده از اولویت های اصلی استان همدان در دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با پیگیری های جدی که برای ثبت جهانی آثار تاریخی استان همدان از جمله هگمتانه و غار علیصدر در جریان است، در پی زمینه سازی رونق صنعت گردشگری هستیم.

به گفته قاسمی فرزاد مثلث گردشگری غرب کشور نیز به منظور معرفی و تبیین جذابیت های همدان به گردشگران ایجاد شده است.

منبع: همگردی

به "بازگشایی غار علیصدر از 26 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی غار علیصدر از 26 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید