محصول تازه فردا موتورز در راه است؟

به گزارش وبلاگ بارزند، خودروسازی فردا در سال 1392 و با سرمایه گذاری خانواده گرامی (هلدینگ GBG) تأسیس شد. فاز اول کارخانه خودروسازی فردا در سال 1395 آغازبه کار کرد و نهایتاً در اوایل بهار 96 و به صورت رسمی، به وسیله رئیس جمهور روحانی افتتاح شد.

محصول تازه فردا موتورز در راه است؟

خودروسازی فردا که تنها کارخانه خودروسازی استان سمنان است، در ابتدای کارش پیروز شد تا بخشی از فراوریات ایران خودرو را برعهده بگیرد و درنهایت سمند و پژو پارس را به خطوط فراوریش آورد. هم اکنون نیز کارخانه خودروسازی فردا، قطب اصلی در فراوری پژو پارس دوگانه سوز در ایران است. خودروسازی فردا در سال 1398، برند اختصاصی خودش را با نام فردا موتورز به بازار کشورمان معرفی کرد.

فردا موتورز در نوترین برنامه تبلیغاتی خود بیلبوردهایی با تصویری نامفهوم از خودرویی را به نمایش گذاشته است. باتوجه به اکران بیلبوردهای نو و اخباری که پیش از این درخصوص برنامه این خودروسازی برای معرفی محصول نو منتشر شد، به نظر می رسد باید به زودی منتظر حضور خودرویی نو با برند این شرکت در بازار باشیم.

فردا موتورز به تازگی سدان 511 را به سبد محصولاتش اضافه نموده است. در کنار مدل SX5 فروش این خودروها ادامه دارد و به نظر می رسد با معرفی محصول نو، تنوع بخشی به سبد محصولات در فردا موتورز پرشتاب دنبال گردد و از این پس نام فردا موتورز بیش از گذشته در صدر اخبار خودرویی شنیده گردد.

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ بارزند مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "محصول تازه فردا موتورز در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول تازه فردا موتورز در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید