تصاویر رسمی قاب های محافظ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قبل از معرفی فاش شد

به گزارش وبلاگ بارزند، کمتر از حدود دو ماه تا رونمایی رسمی از گوشی های تاشوی نو سامسونگ فاصله داریم و این یعنی قرار است در روزهای آینده خبرهای زیادی در خصوص این محصولات بشنویم. به همین دلیل، تصاویر رسمی از قاب های محافظ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قبل از معرفی در فضای مجازی منتشر شده که به لطف آن ها می توانیم به اطلاعاتی در خصوص طراحی این گوشی های هوشمند دسترسی پیدا کنیم.

تصاویر رسمی قاب های محافظ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قبل از معرفی فاش شد

طرفداران و علاقمندان به گوشی های هوشمند تاشو همگی منتظر معرفی نسل نو گوشی های تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 هستند. این شرکت سال گذشته از گوشی های تاشوی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 رونمایی کرد که این گوشی ها توانستند موفقیت های زیادی را برای غول فناوری کره ای بدست آورند. به همین علت سامسونگ علاقمند است تا نسل نو این گوشی ها، فرایند خوب آن ها را ادامه دهد. انتظار داریم که سامسونگ تابستان سال جاری از دو گوشی هوشمند تاشوی خود رونمایی کند.

تصاویر مربوط به لوازم جانبی و قاب های محافظ رسمی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 به وسیله فروشنده ای به نام MobileFun به صورت آنلاین منتشر شده است. این فروشنده، ظاهراً این لوازم جانبی را در فهرست محصولات فروشگاهش قرار داده و کاربران می توانند آن ها را پیش خرید کنند. لوازم جانبی گلکسی زد فولد 4 شامل روکش چرمی در چندین رنگ، قاب محافظ با نگهدارنده قلم S-Pen، پوشش سیلیکونی و یک استند است. سامسونگ ممکن است محافظ صفحه نمایش برای نمایشگر گلکسی زد فولد 4 را نیز به این فهرست اضافه کند، زیرا تعویض محافظ نمایشگر روی گوشی های تاشو دردسرهای زیادی دارد.

گلکسی زد فلیپ 4 نیز مانند نسل قبلی خود، یک قاب مجهز به حلقه سیلیکونی در رنگ های مختلف خواهد داشت. در خصوص سایر لوازم جانبی این گوشی های هوشمند باید گفت که شامل قاب های شفاف، قاب های چرمی، قاب های سیلیکونی با بند و روکش باریک خواهد بود. معین نیست که آیا سامسونگ فروش محافظ صفحه نمایش برای گلکسی زد فلیپ 4 را نیز آغاز خواهد نمود یا نه.

انتظار می رود این لوازم جانبی برند سامسونگ قیمتی بین 50 تا 150 دلار داشته باشند. ممکن است لوازم جانبی دیگری برای این گوشی های تاشو وجود داشته باشد که هنوز معرفی نشده اند. بنابراین باید صبر کرد و دید که بعد از رونمایی رسمی این گوشی ها، غول کره ای چه لوازم جانبی دیگری را به این فهرست اضافه خواهد نمود.

این روزها، شایعات و حدس های مربوط به گوشی های هوشمند تاشو نو سامسونگ به یکی از پرتکرارترین خبرهای دنیای علم و تکنولوژی تبدیل شده است. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از منابع موثق، غول کره ای فناوری فراوری انبوه قطعات دو گوشی هوشمند تاشوی نو خود را به زودی آغاز می نماید تا بتواند آن ها را طبق برنامه ریزی خود در تابستان به کاربران معرفی کند. انتظار می رود این شرکت فراوری انبوه این محصولات را از ماه آینده یا اوایل ژوئیه آغاز کند.

گزارش های نو حاکی از آن است که سامسونگ میخواهد بیش از 10 میلیون واحد گوشی هوشمند تاشوی را روانه بازار کند. گفته می گردد که بخش عمده این تعداد از گوشی های هوشمند تاشو به گلکسی زد فلیپ که محبوب بیشتری دارد، تعلق پیدا می نماید. بدین ترتیب سامسونگ تقسیم بندی عرضه 70 درصدی به 30 درصدی را برای گلکسی زد فلیپ 4 در نظر خواهد گرفت.

وب سایت SamMobile پیش تر در گزارشی اعلام نموده بود که گلکسی زد فولد 4 یک نسخه 1 ترابایتی دریافت می نماید و سامسونگ با دو برابر کردن حافظه داخلی دیگر تاشوی نوش یعنی زد فلیپ 4، آن را با حافظه داخلی 512 گیگابایتی روانه بازار گوشی های تاشو خواهد نمود. اکنون وجود این گزینه های پیکربندی از طرف منابع معتبر کره جنوبی تأیید شده است.

شایعه شده که سامسونگ در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد ماه) با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد از نسل نو گوشی های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی می نماید. طرفداران و علاقمندان به گوشی های هوشمند تاشو همگی منتظر معرفی برگزاری این مراسم هستند.

بعلاوه باید دید که این مقوله چه تأثیری روی قیمت گذاری این گوشی هوشمند های تاشو خواهد گذاشت. نسخه 512 گیگابایتی گلکسی زد فولد 3 با قیمت 1899 دلار در حال حاضر گران ترین نسخه این گوشی هوشمند تاشو است. اگر سامسونگ قصد کاهش قیمت ها را نداشته باشد، احتمالاً نسخه با 1 ترابایت حافظه داخلی گلکسی زد فولد 4 در حدود 1999 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: Sammobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر رسمی قاب های محافظ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قبل از معرفی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رسمی قاب های محافظ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قبل از معرفی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید