استارتاپ

دانشگاه آزاد برای تربیت نیروی کارآفرین برنامه دارد

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد برای تربیت کارآفرین برنامه دارد و این برنامه دانشجویان را برای ورود به دانشگاه آزاد ترغیب خواهد نمود.

7 اردیبهشت 1401

8 برنامه حمایتی از ایرانیان متخصص خارج برای فعالیت در کشور

سید علی حسینی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور، در راستای نیل به اهداف بلند مدت منظره علمی کشور و بهره گیری از ذخایر علمی و حرفه ای سرمایه انسانی خارج از کشور و به منظور انتقال دانش، تجربه و ایده...

20 بهمن 1400

ایران و فنلاند باید بر توسعه همکاری بر بستر دانش فنی و تکنولوژی متمرکز شوند

رونالو، مشاور اقتصادی و تجارت بین الملل فنلاند در تهران با غلامحسین جمیلی، عضو هیات رئیسه اتاق ایران دیدار کرد.

25 مرداد 1400

ساعت هوشمند بعدی سامسونگ ممکن است به پایش قند خون مجهز باشد

به گزارش خبرگزاری کره ای ETNews، سامسونگ برای نسل بعدی ساعت هوشمند خود که گلکسی واچ 4 یا گلکسی واچ اکتیو 3 نام دارد، احتمالا قابلیت اندازه گیری قند خون را ارائه می دهد.

18 اسفند 1399

اگر از شغل خود راضی نیستید این گزارش را بخوانید

تهران (پانا) - انسان به عنوان یک موجود اجتماعی برای رفع نیازهای خود شغلی را بر حسب توانایی، استعداد و انتظاراتش برمی گزیند تا هم نیازهای مادی و هم معنوی خود را رفع نماید.

25 آبان 1399

ساخت روبات دستیار جراح با قابلیت چرخش به 8 جهت، بی مهری مسئولان به اختراعی که ضریب خطای انسانی در اتاق عمل را به صفر می رساند!

محمد نادری زاده نخبه و مخترع دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تجهیزات پزشکی است که از مسائل و فرایند کسب موفقیت های خود می گوید.

12 شهریور 1399