سفر توریستی با ون را تجربه کنید، کرایه ون از دریان سفر امید

به گزارش وبلاگ بارزند، اولین گام برای آغاز یک سفر توریستی هیجان انگیز، داشتن وسیله نقلیه مناسب است. برترین گزینه اجاره خودرو ون است.

سفر توریستی با ون را تجربه کنید، کرایه ون از دریان سفر امید

اولین گام برای آغاز یک سفر توریستی هیجان انگیز، داشتن وسیله نقلیه مناسب است. انواع مختلفی از وسایل نقلیه مناسب برای سفرهای توریستی وجود دارد؛ به عنوان مثال می توان به خودروی سواری، اتوبوس، میدل باس و ون اشاره نمود. انتخاب هر یک از این موارد بر اساس تعداد افراد، مسافت، میزان بار، بودجه و... انجام می گردد. این مقاله به آنالیز نحوه کرایه ون توریستی و هزینه های آن اختصاص داده شده است. با ما تا انتها همراه باشید.

اگر شما نیز علاقه دارید به صورت دسته جمعی با همه اعضای خانواده، فامیل، دوستان دوران دانشگاه و... به مسافرت بروید، اما به دلایل مختلف مثل آشنا نبودن با جهتها، هزینه بالای بلیط های اتوبوس و قطار، نداشتن خودروی مناسب و نگرانی بابت اینکه ممکن است نتوانید همه جهت را رانندگی کنید یا در طول جهت سردرگم شوید، از رفتن به این سفر خاطره انگیز پشیمان شده اید ما به شما اجاره ون دربستی را پیشنهاد می دهیم، زیرا با این کار همه نگرانی ها رفع خواهد شد. در صورتی که اجاره ون دربستی به همراه راننده باشد، می توانید از بودن با یک فرد با تجربه که به همه جهتها آشنا است، لذت ببرید.

خودرو ون یکی از انواع خودرو است که معمولا برای ترابری اسباب و لوازم سنگین یا گروهی چند نفره از انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه امکان خرید خودرو ون برای تمام افراد فراهم نیست، فزونین گزینه اجاره خودرو ون است. اجاره این خودرو یکی از مهم ترین خدمات شرکت های اجاره خودرو است. خدمات اجاره این خودرو با شرایط مختلفی امکان پذیر است. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی انواع خودرو ون، شرایط اجاره این خودرو و قیمت اجاره آن بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کرایه ون بدون راننده

مشتریان می توانند ون های اجاره ایی بدون راننده را برای تفریحات محبت آمیز یا مسافرت های کاری خود انتخاب نمایند. اما اجاره ون با شرایط و مدارکی همراه است که بدون داشتن آن مدارک، امکان اجاره ون بدون راننده وجود ندارد.

کرایه ون برای سرویس مدارس

یکی دیگر از کاربردهای اجاره ون، حمل و نقل دانش آموزان است. ون یکی از وسایل نقلیه بسیار محبوب برای رفت و آمد دانش آموزان در زمان تحصیل است. امروزه اغلب مدارس برای سهولت رفت و آمد دانش آموزن از خودروهای ون استفاده می نمایند. ماشین ون به علت فضای راحت و تعداد سرنشین زیاد برای سرویس دهی به مدارس و ادارات بسیار مناسب است؛ زیرا در مدت زمان کم، تعداد زیادی از دانش آموزان را به منزل می رساند. از طرف دیگر استفاده از ماشین های ون باعث کاهش ترافیک و آلودگی در سطح شهر می گردد.

کرایه ون با راننده

یکی از خدماتی که شرکت های اجاره دهنده ماشین برای راحتی مشتریان خود در نظر گرفته اند، خدمات اجاره ون با راننده است. کسانی که قصد مسافرت جمعی دارند می توانند از خدمات اجاره ون با راننده استفاده نمایند. افرادی که به عنوان راننده در نظر گرفته می شوند، راننده های قابل اطمینان هستند که پس از گذراندن دوره های آموزشی لازم به استخدام درآمده اند. شرایط اجاره ون با راننده برای مشتریان بسیار راحت است، زیرا راننده ون به عنوان نماینده شرکت مورد نظر در زمان کرایه ماشین حضور دارد و احتیاجی به ضمانت و مدرک خاصی برای اجاره آن نیست. یکی از مزیت های اجاره ون در مسافرت های تفریحی این است که رانندگانی که برای سرویس اجاره ون فرستاده می شوند، اطلاعات کاملی در رابطه با منطقه ها توریستی و گردشگری دارند و می توانند به عنوان یک راهنما در طول سفر حضور داشته باشند.

کرایه ون دربستی

اگر شما نیز علاقه دارید به صورت دسته جمعی با همه اعضای خانواده، فامیل، دوستان دوران دانشگاه و ... به مسافرت بروید اما به دلایل مختلف مثل آشنا نبودن با جهتها، هزینه بالای بلیط های اتوبوس و قطار، نداشتن خودروی مناسب و نگرانی بابت اینکه ممکن است نتوانید همه جهت را رانندگی کنید یا در طول جهت سردرگم شوید، از رفتن به این سفر خاطره انگیز پشیمان شده اید ما به شما اجاره ون دربستی را پیشنهاد می دهیم، زیرا با این کار همه نگرانی ها رفع خواهد شد. در صورتی که اجاره ون دربستی به همراه راننده باشد، می توانید از بودن با یک فرد با تجربه که به همه جهتها آشنا است، لذت ببرید. اجاره ون دربستی چندین مزیت دارد؛ به خاطر ظرفیت 6 تا 15 نفره این ون ها مسافرت به صورت دسته جمعی را امکان پذیر نموده است. همان طور که میدانید بودن در کنار کسانی که دوست دارید در طول جهت به میزان رسیدن به مقصد لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود.

کرایه ون دربستی یکی از روش های مسافرت بی دردسر و ارزان است، ضمن اینکه این خودروها بسیار راحت هستند و امکانات متعددی دارند که حتی در صورت طولانی بودن جهت نیز خسته نماینده نخواهد بود. جایگاه این ون ها جادار و راحت است و هم بچه ها و هم بزرگسالان می توانند از آن ها استفاده نمایند.

قیمت کرایه ون دربستی

همان طور که اشاره نمودیم اگر بخواهیم مالی نگاه کنیم خواهیم دید که قیمت اجاره ون دربستی خیلی بالا نیست و نسبت به مسافرت باسایر وسایل نقلیه ارزان است. قیمت اجاره ون دربستی بر اساس چندین فاکتور معین می گردد. حضور یا عدم حضور راننده به همراه ون، زمان (اینکه در چه فصلی سفر می کنید نیز بر قیمت اجاره این خودروها تاثیر گذار است)، مدت زمان سفر، ظرفیت و امکانات ون بر میزان قیمت کرایه ون دربستی تاثیر گذار خواهد بود.

اجاره تاکسی ون دربستی

در صورتی که قصد دارید به همراه دوستان یا همه اعضای خانواده در سطح شهرهای بزرگ مثل تهران تردد کنید، بدون اینکه نگرانی بابت ورود به محدود طرح ترافیک را داشته باشید یا در اطراف شهر برای چندین ساعت به گشت و گذار بپردازید،به شما پیشنهاد می کنیم تاکسی ون دربستی اجاره کنید؛ زیرا هزینه اجاره تاکسی ون دربستی در شهرهای شلوغی مثل تهران نسبت به اجاره تاکسی های سواری بسیار مناسب تر است و علاوه بر آن اگر تعداد همراهان تان بیش از ظرفیت یک خودرو سواری است، می توانید با اجاره تاکسی ون دربستی همگی با هم باشید، بدون اینکه احتیاج به کرایه چندین خودرو سواری داشته باشید که این مورد ممکن است باعث نگرانی شما و بعلاوه باعث هزینه های اضافه نیز می گردد.

اجاره ون دربستی ارزان

اگر نمی خواهید یک سفر دسته جمعی را از دست دهید و در عین حال در هزینه های سفرتان نیز صرفه جویی کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم ون های ارزان را انتخاب کنید. این ون ها اگرچه مانند ون های لوکس امکانات رفاهی متعدد ندارند، اما برای ایاب و ذهاب و گردش چندین ساعته در شهر ها بسیار مناسب هستند.

اگر هدف از مسافرت دسته جمعی بودن با یکدیگر باشد، این ون ها گزینه بسیار مناسبی هستند و بعلاوه قیمت مناسبی نیز دارند. در صورتی که همیشه نگران جای پارک خودرو هستید و تمایل ندارید با ماشین شخصی به فرودگاه بروید به شما پیشنهاد می کنیم یک ون ارزان اجاره کنید و با خیال آسوده به سفر بپردازید.

اجاره ون لوکس

حال که در خصوص مزایای ون ارزان گفتیم بهتر است در خصوص اجاره ون لوکس نیز اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم. این ون ها که دارای امکانات رفاهی متعدد و ظاهر زیباتر و شکیل تر هستند، معمولا برای مراسم های تشریفاتی و اسکورت مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ این ون ها معمولا مشکی و سقف آن ها نیز بلند تر از سایر ون ها است.

ون های لوکس معمولا برای سفرهای گردشگری، سفرهای بیرون از شهر که مسافران قرار است مدت زمان طولانی درون ون بمانند و بعلاوه مسافران هتل های لوکس مورد استفاده قرار می گیرند. می توان این ون ها را بدون راننده یا به همراه یک راننده حرفه ای و با تجربه اجاره کرد.

مزیت های اجاره خودرو ون

در بعضی از مواقع افراد به دلایل مختلفی مانند ماموریت های کاری و سفرهای محبت آمیز ترجیح می دهند به صورت دست جمعی و با خودرو ون به مسافرت بروند. یکی از مهم ترین مزایای اجاره این خودرو تنها نماندن در طول سفر است. سایر مزایای اجاره این خودرو عبارت اند از:

  • یکی از مهم ترین هزینه های سفر مربوط به وسیله نقلیه است. از آن جایی که ون یکی از وسایل نقلیه کم هزینه است، اجاره ون باعث کاهش هزینه های سفر می گردد.
  • ون به علت داشتن سیستم موتور، جلوبندی، سیستم تعلیق و بدنه محکم در طول سفر ایمنی را برای افراد سرنشین فراهم می نماید. از طرف دیگر خودرو ون در برابر شرایط آب و هوایی و شرایط بد جاده ای از مقاومت مطلوبی برخوردار است.
  • کرایه خودرو ون امکان سفر دسته جمعی برای خانواده های پرجمعیت را فراهم می نماید.

انواع خودرو ون

در حال حاضر در ایران چهار نوع خودرو ون برای اجاره مورد استفاده قرار می گیرد که عبارت اند از:

  • ون تویوتا (ون هایس): کرایه خودرو ون تویوتا به علت جایگاه های راحت، سقف بلند، جایگاه های تاشو در ردیف عقب برای گذاشتن ساک و بار مسافران، همیشه مورد توجه آژانس های مسافرتی بوده است. جایگاه راننده در این خودرو مجهز به دو ایربگ جلو و کناری است که ضریب امنیت بالایی برای راننده فراهم می نماید. علاوه براین خودرو ون تویوتا هایس دارای دوربین مخصوص دنده عقب است که در هنگام حرکت به عقب فعال می گردد.
  • خودرو ون هیوندا H350: خوردو ون هیوندا H350 سال 1395 وارد ایران شد. این خودرو به علت فضای بسیار بزرگ داخل کابین مورد استقبال مسافران قرارگرفت.خودرو ون هیوندا H350 فقط از لحاظ داشتن فضای بزرگ تر (فضایی که درآن می توان راه رفت) نسبت به ون تویوتا فزونی دارد.
  • خودرو ون بنز: مرسدس بنز ویتو (ون بنز) مناسب امور تشریفاتی با ظرفیت کم (حدودا 4 تا 5 نفر) است. اجاره ون بنز برای افرادی مناسب است که به واسطه شغل خود احتیاجمند یک وسیله نقلیه لوکس هستند. شنیدن نام ون در کنار بنز برای بعضی از افراد کمی عجیب است. در حالی که این کمپانی اتومبیل های زیادی را در کلاس ون به بازار عرضه نموده است. یکی از مدل های بسیار محبوب خودرو ون بنز ویتو است.
  • خودرو ون تاکسی: ون های تاکسی که به علت کوچکی و ارزان بودن، در ناوگان حمل و نقل عمومی شهرها دیده می شوند. هرچند که این ون ها ساخت کشور چین هستند! اما موتور آن ها ساخت شرکت میتسوبیشی است و از همین حیث بسیار قابل اعتمادند.

ظرفیت خودرو ون

بیشتر کسانی که دنبال اجاره خودرو ون هستند به علت ظرفیت بالای سرنشین، این خودروها را انتخاب می نمایند. خودرو ون با داشتن ظرفیتی بین 9 تا 17 نفر در مدل های مختلف، می تواند کاربردهای گوناگونی داشته باشد. ظرفیت انواع خودرو ون عبارت اند از:

  • ظرفیت خودرو ون تویوتا هایس: این خودرو قابلیت جابه جایی 12 تا 14 نفر دارد. ظرفیت خودرو ون هوینداH350 :ون هیونداH350 برای سرنشینان 13 تا 17 نفر ظرفیت دارد که مناسب شرکت های گردشگری و کسانی است که میهمانان توریستی و تشریفاتی دارند.
  • ظرفیت خودرو ون بنز: ظرفیت این ون 7 تا 10 نفر استو مخصوص سرویس ها و مهمانان ویژه است.

تعرفه اجاره ون

تعرفه اجاره خودرو به فاکتورهای زیادی دارد. یکی از فاکتورهای مهم مدل ون است. هر چقدر مدل ون اجاره ای جدیدتر باشد قیمت اجاره آن نیز بیشتر خواهد بود. یکی دیگر از موارد معین نماینده قیمت اجاره این خودرو، نوع اجاره خودرو است. کرایه خودرو می تواند به دو صورت راننده و بدون راننده صورت گیرد. تعرفه اجاره ون با راننده بیشتر از بدون راننده خواهد بود.

چگونه خودرو ون اجاره کنیم؟

در حال حاضر شرکت های مختلفی هستند که خدمات کرایه خودرو ون را به مشتریان ارائه می نمایند. شما می توانید قیمت خودرو ون توریستی و اجاره سایر ون ها را به وسیله سایت این شرکت ها مشاهده کنید یا به صورت حضوری مراجعه کنید. شرایط اجاره خودرو در شرکت های مختلف، یکسان نیست.

به همین دلیل قبل از عقد قرار داد باید در خصوص جزئیات اجاره خودرو به میزان کافی تحقیق و آنالیز کنید. بعضی از نکاتی که باید در اجاره این خودرو به آن توجه داشته باشید عبارت اند از:

  • هزینه اجاره ون در جهت های بین شهری
  • سرویس سرمایش و گرمایش ون ها
  • امکانات خودرو ون
  • تمیزی ماشین ون
  • راحتی جایگاه ها
منبع: کجارو

به "سفر توریستی با ون را تجربه کنید، کرایه ون از دریان سفر امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر توریستی با ون را تجربه کنید، کرایه ون از دریان سفر امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید