تشکیل کمیته اضطرار، در صورت ادامه آلودگی هوا

به گزارش وبلاگ بارزند، تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مصوبات امروز جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران تصویب کلیات سند توسعه نیروی انسانی استان تهران بود، درباره احتمال ورود گرد و غبار در روزهای آینده به تهران و اتخاذ تصمیم های مرتبط با این موضوع سخن گفت.

تشکیل کمیته اضطرار، در صورت ادامه آلودگی هوا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران گفت: یکی از مهم ترین موضوعات دستگاه های اجرایی موضوع سرمایه نیروی انسانی است، بر اساس ثبت اطلاعات 138 دستگاه در سامانه رسمی 324 هزار نیروی انسانی شاغل در دستگاه های اجرایی استان داریم که تقویت نیروی انسانی قدم بزرگی برای پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به لزوم آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی تاکید نمود: جلسه امروز با موضوع نیروی انسانی بود و یکی از مهم ترین مصوبات جلسه تصویب کلیات سند توسعه نیروی انسانی استان تهران بود که تکالیف بالادستی سازمان برنامه و سایر دستگاه ها را تعیین می نماید.

استاندار تهران مطرح کرد: مهلت 10 روزه به دستگاه ها داده شده تا کلیات این سند را آنالیز نمایند و سپس سند ابلاغ می گردد.

منصوری سپس گفت: چالش ها و فرصت های نیروی انسانی و لزوم سازمان دهی بین دستگاهی در این جلسه مورد تاکید گرفت، چرا که در برخی از دستگاه ها و بعلاوه شهرستان ها به ویژه شهرستان های تازه تاسیس استان با انباشت نیرو روبرو هستیم و نسبت بین جمعیت و نیروی خدمات رسان مناسب نیست.

وی بیان نمود: موضوع ارزیابی عملکرد دستگاه ها از جمله جشنواره شهید رجایی نیز مورد تاکید نهاده شد، چراکه ارزیابی عملکرد و نظارت از ماموریت های مهم سازمان برنامه است و شاخص های عمومی و اختصاصی باید ارتقا پیدا کند.

استاندار تهران سپس در پاسخ به سوال وبلاگ بارزند در خصوص شرایط آلودگی هوا تاکید نمود: فردا مطالعات اولیه و نقشه های هواشناسی سه روز آینده در جلسه معاونت عمرانی مورد آنالیز قرار می گیرد و اگر احتیاج به تصمیم گیری باشد جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تشکیل کمیته اضطرار، در صورت ادامه آلودگی هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته اضطرار، در صورت ادامه آلودگی هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید