طراحی گرافیکی و چاپ

آشنایی با خواص بذر یا همان تخم کتان

تخم ، دانه و آب بذر کتان سرشار از خاصیت است ؛ متخصصان طب سنتی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان زنان و مردان و درمان های دیگر به فواید بذر کتان اشاره می نمایند.با ما همراه باشید.

3 آذر 1400

جاودانگی را با کوندرا درک کنیم

اگر اهل رمان و داستان خواندن باشید محال است که نام میلان کوندرا را نشنیده باشید. یکی از معروفترین کتاب های کوندرا کتاب جاودانگی است. رمانی که نخستین بار در سال 1990 به چاپ رسید. مرگ و جاودانگی، موضوعات در هم تنیده اولین رمان کوندرا، پس از کتاب پرفروش خود...

22 مهر 1400

کرمانشاه در سوگ دلبر شیرین زوان

خبرنگاران در کرمانشاه - مهرداد مرادی: استاد لیمویی که به تازگی کتاب دلبر شیرین زوان درباره زندگی و آثارش به چاپ رسیده بود، سال 1316 در کرمانشاه به جهان آمد. این شاعر برجسته به دلیل سکته مغزی یک سالی خانه نشین شد.

1 مهر 1400

کاظمی: زمان حضور دانش آموزان در مدارس آرام آرام معین می گردد

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال تحصیلی تازه باشکوه و پوشش حداکثری و تقدم بر سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان شروع خواهد شد، گفت زمان حضور دانش آموزان در مدارس آرام آرام تعیین می گردد.

20 شهریور 1400

حراج نسیه یار مهربان در سبزه میدان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در زنجان، ساعت نزدیکِ 2 ظهر است و پیاده راه خلوتِ خلوت، بجز چند نفر از کسبه که محل کارشان اینجاست، کسی حوالی پیاده راهِ سبزه میدانِ زنجان نیست.

31 تیر 1400

استفاده از ظرفیت نمایشگاه مجازی در پساکرونا نیز ضروری است

معاون کسب وکار اتاق ایران با اشاره به ظرفیت های نهفته در نخستین نمایشگاه مجازی ایران که قرار است 5 تا 20 اسفند برگزار شود، یادآور شد: فضای مجازی این امکان را فراهم کرده تا یک نمایشگاه به وسعت و گستره ایران در تمام رشته ها برگزار شود. این فرصت برای انواع...

10 اسفند 1399

گزارش، حواشی استعفای یک وزیر در ترکیه

نیویورک تایمز در مطلبی با عنوان معاملات ترامپ و ترکیه، دامادهایی که با قدرت ازدواج نموده اند، به آنالیز این موضوع پرداخته بود که دونالد ترامپ، داماد خود کوشنر را به قدرت رسانده و اردوغان نیز همین کار را برای آلبایراک انجام داده است.

22 آذر 1399

تورم تولیدکننده بخش صنعت در فصل بهار اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، مرکز آمار، گزارش شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت در فصل بهار 99 را گفت. بر این اساس تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) در فصل بهار 1399 به 8،1 درصد رسید که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل، 6.3 واحد درصد افزایش...

28 مهر 1399

خبرنگاران مدیرکل ارشاد کرمان : دنبال تسهیلات کم بهره برای ناشران هستیم

کرمان - خبرنگاران - مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: جامعه ناشران و حوزه چاپ و نشر در این استان از سال های گذشته با مسائل مالی روبه رو شده و امروز نیز به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا بر دامنه مسائلشان افزوده شده است.

12 مهر 1399

علیه سازمان خصوصی سازی اقدام قضایی می کنیم

سرپرست کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت با بیان اینکه سازمان خصوصی سازی مقصر جاماندن 1.9 میلیون نفر است، گفت: مدارک را برای اقدام قضایی علیه سازمان خصوصی سازی جمع آوری می کنیم.

19 مرداد 1399

ارتقای حوزه تصویربرداری سلولی با میکروراکتوری

محققان موسسه تحقیقاتی آقارکار فرایند جدیدی برای سنتز نقاط کوانتومی زیست سازگار ارائه کردند که می توان از آن برای تصویربرداری سلولی و اندامک ها با طول موج مرئی استفاده کرد.

14 مرداد 1399

کرونا، بازداشت 216 الجزایری به اتهام نقض قرنطینه، افزایش آمار مبتلایان به 1423 نفر

مقامات امنیتی الجزایر از بازداشت 216 نفر در این کشور به دلیل رعایت نکردن مقررات قرنطینه بهداشتی خبر داند.

9 خرداد 1399

از ماجرای مقام شمس در قونیه تا گلایه از بی توجهی به مشاهیر ایرانی

قونیه در کشور ترکیه تنها شهری است که در آن برای مولانا شاعر پر آوازه ایرانی مراسم بزرگداشتی در سطح جهانی برگزار می شود در واقع قونیه را اکنون با نام مولانا در جهان می شناسند بازسازی های متعدد آرامگاه و گسترش آن و برگزاری جشنواره های مختلف برای مولانا...

7 خرداد 1399

فراوری ماسک های راحت برای کادر پزشکی

خبرنگاران/خراسان رضوی ماسک صورت بخش مهمی از وسایل محافظتی کارکنان پزشکی برای مقابله با کروناویروس است، اما این تجهیزات محافظتی برای مدت زمان طولانی می تواند برای فرد بسیار ناراحت کننده باشد.

5 خرداد 1399

3 مرکز تحقیقاتی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده درصدد راه اندازی سه مرکز تحقیقاتی جدید، راه اندازی سراهای نوآوری، گسترش تعداد هسته های فناور و راه اندازی نشریات علمی در سال جدید هستیم.

2 خرداد 1399