کرونا، بازداشت 216 الجزایری به اتهام نقض قرنطینه، افزایش آمار مبتلایان به 1423 نفر

به گزارش وبلاگ بارزند، مقامات امنیتی الجزایر از بازداشت 216 نفر در این کشور به دلیل رعایت نکردن مقررات قرنطینه بهداشتی خبر داند.

کرونا، بازداشت 216 الجزایری به اتهام نقض قرنطینه، افزایش آمار مبتلایان به 1423 نفر

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بارزند به نقل از روزنامه الخبر الیومی چاپ الجزیره، مقامات امنیتی استان تیبازه واقع در شمال الجزایر با اشاره به اجرایی شدن مقررات قرنطینه بهداشتی در این استان گفتند: از زمان اجرای مقررات قرنطینه بهداشتی تا به امروز بیش از 560 مورد این مقررات از سوی بعضی شهروندان نقض شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس استان تیبازه گفت: در این مدت ماموران پلیس 216 نفر از شهروندانی که مقررات قرنطینه بهداشتی را رعایت نکردند بازداشت و اقدامات قانونی را درمورد آنان اجراء کردند.

سروان بورعده اسماعیل توضیح داد: در مدت اجرایی شدن مقررات قرنطینه بهداشتی در استان تیبازه بیش از 369 دستگاه وسایل نقلیقه شهروندان توقیف شده است.

بر اساس مقررات قرنطنیه در الجزایر ، شهروندان در ساعات محدودی مجازند از منزل خارج شوند. همچنین محدودهایی برای تردد شهروندان با وسائل نقلیه اعمال شده است .

این روزنامه در خبر دیگری به نقل از وزارت آموزش و پرورش الجزایر نوشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور امتحانات ارزیابی سطح علمی دانش آموزان تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. قرار بود این امتحانات در دوم اردیبهشت ماه برگزار گردد.

وزارت بهداشت الجزایر در جدیدترین اطلاعیه خود گفت: با ابتلای 21 نفر دیگر به ویروس کرونا شمار مبتلایان به این ویروس در کشور به هزار و 423 نفر رسید که از این تعداد تا به امروز 173 نفر جان خود را از دست داده اند.

این وزارتخانه توضیح داد: تعداد بهبودیافتگان از بیماری کرونا 90 نفر است و این تعداد همچنان ثابت باقی مانده است.

براساس آمار اعلام شده در الجزایر 39 درصد بیماران کرونایی در این کشور را افرادی تشکیل می دهند که سن آنان بالای 60 سال است و 35 درصد دیگر متوسط سنی آنان بین 25 تا 49 سال است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کرونا، بازداشت 216 الجزایری به اتهام نقض قرنطینه، افزایش آمار مبتلایان به 1423 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، بازداشت 216 الجزایری به اتهام نقض قرنطینه، افزایش آمار مبتلایان به 1423 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید