کاظمی: زمان حضور دانش آموزان در مدارس آرام آرام معین می گردد

به گزارش وبلاگ بارزند، تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال تحصیلی تازه باشکوه و پوشش حداکثری و تقدم بر سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و معلمان شروع خواهد شد، گفت زمان حضور دانش آموزان در مدارس آرام آرام تعیین می گردد.

کاظمی: زمان حضور دانش آموزان در مدارس آرام آرام معین می گردد

علیرضا کاظمی امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح مدرسه 6 کلاسه شرکت چاپ و نشر کتاب های درسی ایران در روستای چارقلی شهرستان گمیشان از توابع استان گلستان گفت: این وزارتخانه با تمام امکانات و توان آماده شروع سال تحصیلی و گره زدن پیوند دانش آموزان و معلمان در فضای شاد آموزشی است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: مهمترین رویکرد این وزارتخانه توسعه عدالت به ویژه عدالت آموزشی بوده و جهت گیری و برنامه ریزی ما به این سمت سوی است.

کاظمی توضیح داد: باید به دغدغه ها و مسائل دانش آموزان و معلمان به ویژه در منطقه ها محروم توجه بیشتری کنیم و خدمت به مردم این منطقه ها از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: توجه به دغدغه های مردم نشان از همت جدی در وزارت و توجه به توسعه آموزشی و توجه به اهداف آموزشی به اسم بخش های مهمی از دغدغه های آموزشی است. مدیران و مسئولان آموزش و پرورش در هر نقطه از کشور باید برنامه ریزی نمایند که هیچ دانش آموزی از برنامه های آموزشی عقب نماند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران کل و معاونان با برنامه ربزی متنوع و منعطف و براساس شرایط جغرافیایی، زمینه حضور شاد و بانشاط دانش آموزان و همکاران را فراهم نمایند.

کاظمی افزود: با ارزیابی شرایط شروع سال تحصیلی نو وظیفه داریم دغدغه های والدین را به حداقل برسانیم. شروع سال تحصیلی نو با رویکرد کاهش دهدغه های مردم و همکاران از توجهات و تاکیدات رییس جمهوری است.

به گفته وی بازگشایی تدریجی و آرام آرام مدارس با هدف جلوگیری از به خطر افتادن داتش آموزان و کیفیت آموزشی است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهارت های اجتماعی در این وزارتخانه گفت: مهمترین ماموریت ما جامعه پذیری دانش آموزان است. امروز به دلیل حضور فیزیکی نداشتن معلمان و دانش آموزان، جامعه دچار آسیب شده که نتایج آن در سالیان آینده مشاهده خواهد شد.

وی به یاری و خواسته های فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی پاسخ داد و با احداث زمین چمن مصنوعی، بروزسازی امکانات و تجهیزات فناوری، تخصیص سهمیه مازاد امکانات دسترسی به اینترتت برای استفاده در فضای مجازی آموزشی موافقت کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کاظمی: زمان حضور دانش آموزان در مدارس آرام آرام معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: زمان حضور دانش آموزان در مدارس آرام آرام معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید