سینما

آنالیز گلکسی بادز 2 پرو؛ عملکردی بهتر با طراحی جمع وجورتر

گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ که اواخر مرداد ماه امسال معرفی و روانه بازار شد، جدیدترین هدفون بی سیم پرچم دار سامسونگ است که در بدو ورودش به بازار ایران توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند و به یکی از پرفروش ترین هدفون های بی سیم فروشگاه خبرنگاران...

6 آذر 1401

احضار 8 رکابزن به کمیته انضباطی بخاطر اعزام خودسرانه به مسابقات جهانی

محمود وفایی مدیرتیم های ملی و سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری درباره دلیل احضار 8 دوچرخه سوار رشته تریال به کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری بیان نمود: ما اعزام تیم تریال به مسابقات جهانی امارات را بر مبنای حضور اسپانسر برنامه ریزی نموده بودیم. تمام...

29 آبان 1401

اولیویا نیوتن جان بازیگر فیلم گریس درگذشت

اولیویا نیوتن جان، بازیگر فیلم گریس در 73 سالگی از جهان رفت.

19 مرداد 1401

25 سفری که زندگی شما را قطعا دگرگون خواهد نمود

همه ما این ضرب المثل معروف را شنیده ایم که می گوید: بسیار سفر باید تا پخته گردد خامی! در حقیقت، سفر می تواند سبک زندگی ما را عوض کند تا جهان را از زوایای دیگری ببینیم و تجربه های نو کسب کنیم. ما در این مقاله با شما درباره سفر به 25 نقطه عجیب و متحول کننده صحبت...

13 مرداد 1401

پرسپولیس همچنان در پی خرید مهاجم خارجی؟

خبرنگاران: مهلت قانونی جابجایی در لیگ برتر به سرانجام رسید و برخلاف وعده های داده شده، پرسپولیس نه مهاجم خارجی خرید و نه خبری از هافبک بازی ساز در این تیم شد. این باشگاه نهایتا با احمدگوهری به عنوان دروازه بان و رامین رضاییان به عنوان مدافع به توافق رسید.

26 تیر 1401

15 ثانیه تیزر تلویزیونی چند میلیارد تومان آب می خورد؟

حسن توکل نیا تهیه کننده فیلم سینمایی چند می گیری گریه کنی 2 با گلایه از تبلیغات تلویزیونی بیان نمود که پول 15 ثانیه تیزر تلویزیونی 5 میلیارد تومان می گردد.

23 تیر 1401

اگر هاوک آی به جای کوئیک سیلور در عصر اولتران می مرد چه می شد؟

کوئیک سیلور در خاتمه فیلم انتقام جویان: عصر اولتران درگذشت اما اگر هاوک آی به جای او می مرد، دنیای سینمایی مارول کاملا متفاوت به نظر می رسید.

3 تیر 1401

بندر کوبه مکانی پر از جاذبه و مرکز خرید

جاذبه های دیدنی کوبهکوبه مرکز استان هیوگو و ششمین شهر بزرگ ژاپن است. همچنین این شهر برجسته ترین شهر بندری ژاپن است و این بندر یکی از جاذبه های دیدنی کوبه به شمار میرود. این شهر بندری حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت دارد. کوبه در ناحیه کانسای و بخشی...

27 خرداد 1401

آیا آنریل انجین 5 برترین گزینه برای ساخت ویچر بعدی است؟

سی دی پراجکت رد ساخت یک بازی تازه بر اساس سری ویچر (The Witcher) را تایید نموده است. معرفی این عنوان اطلاعات و جزئیات خاصی در اختیار مخاطبان قرار نداد و تمرکز اصلی روی مبحث تکنولوژی بود. سی دی پراجکت رد میخواهد موتور بازی سازی خودش یعنی رد انجین را کنار بگذارد...

20 خرداد 1401

صید خرچنگ هفت کیلوگرمی

یک خرچنگ در استرالیا صید شده است که وزن آن به هفت کیلوگرم می رسد.

12 خرداد 1401

برگزاری راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی در داراب

مراسم راهپیمایی به مناسبت 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری در شهرستان داراب استان فارس برگزار گردید.

10 خرداد 1401

رامین سهراب: آمدم تا سینمای ایران را ازمدل فیلمسازی اصغر فرهادی خارج کنم

تهران (پانا) - رامین سهراب می گوید یکی از دلایلی که به ایران آمده این است که می خواهد فیلمسازان ایرانی را از سبک فیلمسازی آپارتمانی، غمگین، معتاد و مدل فیلمسازی اصغر فرهادی خارج کند.

7 خرداد 1401

سیمرغ بهترین جلوه های میدانی در دستان ایمان کرمیان

تهران (پانا) - سیمرغ بلورین بهترین جلوه های میدانی چهلمین جشنواره فیلم فجر به ایمان کرمیان رسید.

1 خرداد 1401

مقایسه زوم دوربین گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرو مکس و پیکسل 6 پرو

در این مطلب به مقایسه عملکرد دوربین گوشی های پیکسل 6 پرو با گلکسی S21 اولترا و آیفون 13 پرو مکس در شرایط مختلف در بخش زوم می پردازیم تا ببینیم کدام پرچم دار می تواند در نهایت پیروز باشد.

29 اردیبهشت 1401

ماجرای بنزین لیتری 7 هزار تومان چیست؟

به گزارش خبرنگاران، سال هاست زلف چابهار گره خورده با مسائل. خبری از پارک و سینما و خدمات اولیه هم نیست اما یکی از قطب های گردشگری است. کیمیا شدن بنزین هم از دردسرهای تازه اهالی چابهار است.

26 فروردین 1401

چاشنی خودباوری در دانشمندان ایرانی، رمز موفقیت در آزمون کرونا

در روزهایی که از تولد دو سالگی کرونا می گذرد، دانشمندان ایرانی از ماه های ابتدایی ورود کرونا با چاشنی خودباوری توانستند پیروز شوند.

25 فروردین 1401

برترین خطوط هوایی ارزان در جهان

خطوط هوایی ارزان قیمت نوید بلیط های قیمت پایین و یک مسافرت ارزان را به مسافران می دهند و همین امر سبب می گردد خطوط هوایی بزرگ مجبور به رقابت شوند. باید در نظر داشته باشید که همواره هم خطوط هوایی ارزان قیمت لزوما پروازهای بی کیفیتی ندارند. بلکه برخلاف این...

18 فروردین 1401

فیلم لورفته همسر سپهر حیدری در باشگاه بدنسازی ! ، آرام جوینده چه می کنه !

خبرنگاران: اخیرا فیلمی از آرام جوینده ، همسر سپهر حیدری در باشگاه ورزشی اختصاصی اش منتشر شده است که به قول عادل فردوسی پور در فوتبال چه می کنه این زن !

30 بهمن 1400

راهیابی خرچنگ به بخش منظره جشنواره کوآندو، تایوان

خبرگزاری خبرنگاران- پویانمایی خرچنگ ساخته شیوا صادق اسدی و از تولیدات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در بخش منظره یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های پویانمایی کوآندو در کشور تایوان به نمایش گذاشته می گردد.

28 آبان 1400

عمل قلب باز مهران غفوریان با موفقیت انجام شد

منوچهر هادی گفت: خوشبختانه جراحی قلب باز مهران غفوریان به خوبی انجام شد.

17 آبان 1400
تعداد: (46)