راهیابی خرچنگ به بخش منظره جشنواره کوآندو، تایوان

به گزارش وبلاگ بارزند، خبرگزاری خبرنگاران- پویانمایی خرچنگ ساخته شیوا صادق اسدی و از تولیدات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در بخش منظره یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های پویانمایی کوآندو در کشور تایوان به نمایش گذاشته می گردد.

راهیابی خرچنگ به بخش منظره جشنواره کوآندو، تایوان

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بارزند به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، این فیلم پس از کسب موفقیت های بسیار در جشنواره های خارجی، در تازه ترین حضور بین المللی خود روز 5 آبان 1400 (27 اکتبر 2021) در این رویداد هنری به صورت حضوری و مجازی نمایش داده می گردد.

پویانمایی 11 دقیقه ای خرچنگ از تولیدات سال 1398 کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است که داستان پسربچه ای خجالتی و منزوی را که به عضویت در گروه تئاتر مدرسه علاقه دارد، روایت می نماید، هر چند تنها نقشی که به او پیشنهاد می گردد نقش یک خرچنگ است.

بر اساس این خبر تمامی فیلم های راه یافته به بخش مسابقه و منظره جشنواره بین المللی فیلم های پویانمایی کوآندو از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر در دسترس علاقه مندان است.

لازم به یاداوری است بیش از 2 هزار و 114 فیلم پویانمایی به دبیرخانه جشنواره رسیده که در دو بخش ملی و بین المللی داوری می گردد.

یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های پویانمایی کوآندو از 2 تا 8 آبان 1400 (24 تا30 اکتبر 2021) در شهر تایپه کشور تایوان به صورت مجازی و حضوری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "راهیابی خرچنگ به بخش منظره جشنواره کوآندو، تایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی خرچنگ به بخش منظره جشنواره کوآندو، تایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید