پرسپولیس همچنان در پی خرید مهاجم خارجی؟

به گزارش وبلاگ بارزند، خبرنگاران: مهلت قانونی جابجایی در لیگ برتر به سرانجام رسید و برخلاف وعده های داده شده، پرسپولیس نه مهاجم خارجی خرید و نه خبری از هافبک بازی ساز در این تیم شد. این باشگاه نهایتا با احمدگوهری به عنوان دروازه بان و رامین رضاییان به عنوان مدافع به توافق رسید.

پرسپولیس همچنان در پی خرید مهاجم خارجی؟

به گزارش وبلاگ بارزند، با این وجود، اما همچنان ایجنت های نزدیک به باشگاه فیلم مهاجمان خارجی را به پرسپولیس می برند به این امید که یحیی گل محمدی یکی از آن ها را انتخاب کند. درست است که مهلت جابجایی تمام شده، ولی از آنجا که لیست بزرگسالان تیم پرسپولیس هنوز جای خالی دارد، این باشگاه بازیکنی که بدون تیم مانده یا به عبارتی بازیکن آزاد است را می تواند بخرد. این همان موردی است که یحیی چندان تمایلی به انجامش ندارد، چون معتقد است اگر بازیکنی خوب باشد بدون تیم نمی ماند.

به هر روی پرسپولیس منتظر شرایط عیسی ال کثیر است. اگر او واقعا رباط صلیبی پاره نکرده باشد و بتواند به جمع بازیکنان اضافه گردد، پرسپولیس قید خرید مهاجم را خواهد زد؛ در غیر این صورت شاید یحیی مجبور گردد از روی تماشا ویدیو، یک مهاجم خارجی که بدون تیم مانده را جذب کند.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس همچنان در پی خرید مهاجم خارجی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس همچنان در پی خرید مهاجم خارجی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید