اخبار مجلس

تایپه: چین در حال شبیه سازی حمله به تایوان است

وزارت دفاع منطقه تایوان مدعی است تحرکات کشتی ها و هواپیمای چین در تنگه تایوان نشان می دهد ارتش چین در حال شبیه سازی حمله به این منطقه است.

15 مرداد 1401

طرح شفافیت آراء نمایندگان از دستور کار مجلس خارج نشده است، احتمال تلفیق طرح شفافیت آرا با شفافیت قوای سه گانه

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفافیت آراء نمایندگان از دستور کار مجلس خارج نشده است اما طرح قوای سه گانه می تواند طرح شفافیت آرا را تکمیل کند.

12 تیر 1401

نان و دارو ابداً گران نمی گردد

سید صولت مرتضوی گفت: بر اساس بیان صریح شخص رئیس جمهور، نان و دارو ابداً گران نمی گردد.

9 تیر 1401

تشکیل کمیته اضطرار، در صورت ادامه آلودگی هوا

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مصوبات امروز جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران تصویب کلیات سند توسعه نیروی انسانی استان تهران بود، درباره احتمال ورود گرد و غبار در روزهای آینده به تهران و اتخاذ تصمیم های مرتبط...

13 خرداد 1401

آخرین تصمیمات درباره عیدی بازنشستگان !

خبرنگاران: آخرین تصمیمات از میزان عیدی بازنشستگان 70 روز مانده به عید چیست؟!

11 خرداد 1401

بررسی لایحه بودجه سال 1401 روی میز کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس

خبرنگاران - اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اصل 44 قانون اساسی هفته آینده لایحه بودجه 1401 را بررسی خواهند کرد.

26 بهمن 1400

افزایش 15 درصدی کرایه تاکسی و اتوبوس و 23 درصدی مترو در تهران

به گفته عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، شورای حل اختلاف استان تهران پس از آنالیز اعتراض فرمانداری تهران، اندازه افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل درون شهری مرکز در امسال را اعلام نمود.

15 بهمن 1400

پژوهش، محور تصمیم گیری های دولتی قرار گیرد

نشست گرامیداشت هفته پژوهش به همت واحد پژوهش و بررسی های اقتصادی اتاق اصفهان با حضور نمایندگان مجلس، اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان مجلس بخش خصوصی اصفهان، مدیران و نمایندگان پژوهشی دستگاه های اجرایی اقتصادی استان، مدیران پژوهشی اتاق های سراسر کشور،...

14 بهمن 1400

متولیان حوزه بهداشت برای پرداخت حقوق نجومی نامه نگاری می کنند! ، کمیسیون بهداشت فقط منافع پزشکان را در نظر می گیرد

مدیر گروه بهداشت و درمان مرکز پژوهش های مجلس گفت: به منظور ایجاد شفافیت در دخل و خرج دانشگاه های علوم پزشکی بایستی بخش بهداشت و درمان این دانشگاه ها از هیئت امنایی خارج و بودجه مربوط به آن به طور کامل شفاف شود.

9 آذر 1400

تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش تصویب شد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی وزارت در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

22 مرداد 1400

عمارت عزیزالسلطان؛ یادگار ملیجک ناصرالدین شاه در مجلس، سرنوشت عمارت بعد از ملیجک؛ از سپهبد زاهدی تا عسگراولادی

مجموعه بهارستان که امروز در اختیار مجلس شورای اسلامی واقع شده است شامل تعدادی از بناهای مختلف تاریخی و تازه است یکی از این بناهای تاریخی به عمارت عزیزالسلطان معروفیت دارد.

19 مرداد 1400

بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات به حدود 70 درصد از واحدهای معرفی شده، پرونده مابقی واحدها در مراحل پایانی

خبرنگاران - از مجموع 533 هزار و 752 واحد معرفی شده به بانک ها به منظور دریافت تسهیلات مربوط به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، 365 هزار و 841 واحد تسهیلات مذکور را دریافت نموده و پرونده مابقی واحدها نیز در دست آنالیز و تکمیل مدارک و وثایق است.

8 دی 1399

خورشید مجیدی اکران می گردد

دبیر شورای صنفی نمایش از اکران یک هفته ای فیلم سینمایی خورشید ساخته مجید مجیدی اطلاع داد.

9 آذر 1399

اشکهایم بند نمی آید، زمانی محرومم کردند که نتوانیم کاری کنیم

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز شنبه و در آستانه ملاقات حساس پرسپولیس ایران با النصر عربستان اقدام به محروم کردن عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس برای 6 ماه کرد. علت این محرومیت نوع شادی گل آل کثیر در ملاقات با پاختاکور ازبکستان عنوان شد.

16 آبان 1399

شریعتی: هیئت رئیسه به تاجگردون اجازه دفاع داد ، رسیدگی به پرونده در کمیسیون اصل نود

نماینده تهران در مجلس گفت: طبق ماده 32 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، تصریح نشده بود در مواردی که کمیسیون تحقیق اعتبارنامه فرد را تایید کرده، منتخب اجازه صحبت داشته باشد، اما برای رعایت انصاف فرصت کافی را در اختیار آقای تاجگردون قرار داده شد. ...

20 شهریور 1399

خبرنگاران یک تکّه نان

رشت - خبرنگاران - یک تکّه نان تنها عنوان یک فیلم از کمال تبریزی نیست؛ بلکه دغدغه زندگی برای جمعی از مردم گیلان است که این روزها با افزایش قیمت نان، گویی صدای پر حجم علیرضا عصار برایشان تداعی می شود، نان پاره ز من بستان جان پاره نخواهد شد...

18 شهریور 1399

مصوبه جدید شورای عالی شهرسازی در مورد بافت اطراف حرم رضوی ابلاغ شد

مصوبه جدید شورای عالی شهرسازی و معماری در مورد بافت اطراف حرم رضوی و با تاکید بر رعایت فرمایشات رهبر انقلاب درباره این بافت، به استاندار خراسان رضوی ابلاغ شد.

31 مرداد 1399

روز جهانی پرستار با اعتراض مدافعان سلامت گذشت، حق و حقوق پرستاران کجاست؟

در روزهایی که انتظار می رود وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی کشور در کنار پرستاران باشد؛ اما امروز و به مناسبت روز جهانی پرستار، شاهد اعتراض این قشر زحمتکش درمانی در مقابل ساختمان وزارت بهداشت بودیم.

18 تیر 1399

انتقاد تند نانسی پلوسی از تعلل ترامپ برای مقابله با کرونا ، دولت آمریکا عامل مرگ آمریکایی هاست ترامپ : قرنطینه 3 ایالت برای مقابله با کرونا ضرورت ندارد

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تعلل دولت در مقابله با کرونا را عامل مرگ شهروندان دانست و گفت باید پس از اتمام بحران، عملکرد دولت در این زمینه مورد تحقیق قرار گیرد.

30 اردیبهشت 1399

یورو و پوند قافیه را به دلار باختند!

دلار پیروز شد در برابر ارزهای اروپایی پیشروی محسوسی داشته باشد.

24 اردیبهشت 1399
تعداد: (21)