اشکهایم بند نمی آید، زمانی محرومم کردند که نتوانیم کاری کنیم

به گزارش وبلاگ بارزند، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز شنبه و در آستانه ملاقات حساس پرسپولیس ایران با النصر عربستان اقدام به محروم کردن عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس برای 6 ماه کرد. علت این محرومیت نوع شادی گل آل کثیر در ملاقات با پاختاکور ازبکستان عنوان شد.

اشکهایم بند نمی آید، زمانی محرومم کردند که نتوانیم کاری کنیم

باشگاه پرسپولیس بعد از این محرومیت خاطرنشان کرد روز گذشته لایحه 4 صفحه ای را برای جلوگیری از محرومیت آل کثیر به کنفدراسیون آسیا ارائه نموده است ولی دفاع پرسپولیس از بازیکن خود که سابقه این شادی را قبلاً هم داشته است، بی نتیجه ماند.

این بازیکن ابتدا در واکنش به انجام مصاحبه، با تاکید بر اینکه حالش خوب نیست، خاطرنشان کرد اشک هایش بند نمی آید و در حال درد دل با خانواده اش است.

آل کثیر سپس در مصاحبه با شبکه سه، در مورد محرومیتش گفت: زبانم نمی چرخد. آماده شدیم که به جلسه قبل از بازی برویم. بچه ها گفتند آیا خبر محرومیتت واقعی است یا نه. نمی دانستم. از آقا یحیی پرسیدم که گفت این رخ داده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه مدارکی را برای دفاع از او به کنفدراسیون آسیا داده است؟ گفت: بله باشگاه پیگیر بود ولی متاسفانه یک ساعت قبل بازی این خبر را دادند که نتوانیم کاری کنیم و - رسیدگی به حکم- برود برای بعد از بازی. پرسپولیس یک نفر نیست؛ 40 میلیون نفر است. نمی توانند با این کارها عشق و تعصب را برای تیمشان بخرند. بازیکنان پرسپولیس نسبت به تیمشان عشق دارند. نمی دانم چه بگویم. امیدوارم با دعای خیر مردم این بازی را ببریم. نمی گردد صحبت خاصی کرد.

مهاجم تیم پرسپولیس در پایان گفت: دوستان و هم محلی هایم برای من سنگ تمام گذاشتند که از آنها تشکر می کنم. از تمام مردم ایران هم که در این چند هفته با پیغام هایشان به ما تبریک گفتند، تشکر می کنم. دوست داشتم به تیم یاری کنم. خدا می داند چقدر برای بازی امروز انگیزه داشتم ولی لابی را نمی گردد کاری کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اشکهایم بند نمی آید، زمانی محرومم کردند که نتوانیم کاری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکهایم بند نمی آید، زمانی محرومم کردند که نتوانیم کاری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید