مصوبه جدید شورای عالی شهرسازی در مورد بافت اطراف حرم رضوی ابلاغ شد

به گزارش وبلاگ بارزند، مصوبه جدید شورای عالی شهرسازی و معماری در مورد بافت اطراف حرم رضوی و با تاکید بر رعایت فرمایشات رهبر انقلاب درباره این بافت، به استاندار خراسان رضوی ابلاغ شد.

مصوبه جدید شورای عالی شهرسازی در مورد بافت اطراف حرم رضوی ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ بارزند، نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرامی خود تصاویر نامه شورای عالی شهرسازی و معماری را به استاندار خراسان رضوی منتشر کرد.

در متن این نامه که حاوی مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری در جلسه 19 خرداد سال جاری به منظور آنالیز نحوه مواجهه با اقدامات اجرایی در محدوده پیرامون حرم مطهر امام رضا (ع) و تاثیرات آن بر طرح این بافت است، این مصوبه در 4 بند تشریح شده است.

همچنین به پیوست این نامه شیوه نامه پرداخت حقوق مکتسبه سرمایه گذاران بافت اطراف حرم مطهر، با اصلاحات و براساس نظرات نمایندگان قوت و اعضای شورای عالی شهرسازی و معماری نیز ارسال شده است.

همچنین در بند اول این شیوه نامه بر رعایت فرمایشات رهبر انقلاب درباره بافت اطراف حرم مطهر که در سال 86 خطاب به استاندار وقت ارسال شده بود، تاکید شده است.

متن این نامه را در تصویر زیر مشاهده می کنید

بیشتر بخوانید:

شهرداری مشهد فعلا اجازه تعریف پروژه جدید در بافت اطراف حرم را ندارد

لازم به ذکر است، اخیرا 230 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر انقلاب دغدغه های خود را درباره شیوه اجرای طرح های بافت پیرامونی حرم مطهر که منجر به تخریب هویتی این بافت شده، نکاتی را مطرح نموده و از ایشان حمایت و هدایت خواسته بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مصوبه جدید شورای عالی شهرسازی در مورد بافت اطراف حرم رضوی ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه جدید شورای عالی شهرسازی در مورد بافت اطراف حرم رضوی ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید