بهداشت دهان و دندان

معیار های زیبایی که شما را شوکه خواهند کرد!

ممکن است چیز هایی که ما در وجود خود نقص می بینیم، در جایی دیگر از معیار های زیبایی و جذابیت محسوب گردد.

11 تیر 1401

چگونه از سیستم حمل و نقل بلگراد، صربستان استفاده کنیم

صربستان یک کشور زیبا و دیدنی است. یک مقصد نسبتا بی­ نظیر اروپایی که در زمینه توریستی و غذاهای خوشمزه چیزهای زیادی برای ارائه دارد. یکی نکات منفی در این کشور ترافیک است. سیستم حمل و نقل بلگراد محدود است و درمجله گردشگری خبرنگاران نحوه استفاده از سیستم...

6 دی 1400

کشف شواهد از قدیمی ترین لباس دنیا با قدمت 120 هزار سال در غاری در مراکش

خبرنگاران : باستان شناسان می گویند در غاری در مراکش اشیائی متعلق به 120 هزار سال پیش یافته اند که نشان می دهد انسان به یاری آنها لباس فراوری می نموده است.

12 مهر 1400

10 مزیت شگفت انگیز کلسیم

فرارو/کلسیم 2 ٪ از کل وزن بدن در بزرگسالان را تشکیل می دهد. در استخوان ها و دندان ها در مقادیر زیاد یافت می گردد. ردیابی مواد معدنی هم در سیستم گردش خون وجود دارد که از خونریزی تهدید کننده جلوگیری می نماید.

10 شهریور 1400

اتفاقاتی که با مصرف پنیر در بدن شما رخ می دهد

پنیر تقویت کننده دندان ها، کنترل اشتها به شمار می آید، زیرا حاوی مقدار زیادی پروتئین است.

16 بهمن 1399

فواید جوشانده پوست انار فواید جوشانده پوست انار

از پوست انار معمولا افراد استفاده نمی کنند و آن را دور میریزند، اما اگر بدانید که پوست انار از چه خواص و فواید فوق العاده ای برخوردار است هرگز این کار را نمی کنید.

2 آذر 1399

افزایش زیرساخت درمانی با تکمیل شدن بیمارستان نیروی دریایی

استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان 128 تختخوابی سیدالشهدا(ع) ارتش علاوه بر تأمین خدمات رسانی به کارکنان نیروی دریایی می تواند زیرساخت مناسبی برای برطرف مسائل درمانی استان باشد.

26 مهر 1399

قوی نگه داشتن بدن و حفظ تناسب

اغلب اوقات سخت ترین قسمت نگه داشتن بدن شما حفظ تناسب و قوی نگه داشتن آن با یک برنامه ورزشی است. برای حفظ تناسب و قدرت بدن خود، فعالی تهایی متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید. آیا دوست دارید در یک تیم ورزشی بازی کنید یا به تنهایی ورزش کنید؟ ترجیح می دهید به...

15 تیر 1399

24 گشت و گذار در شهر گرانادا ، اسپانیا

گشت و گذار در شهر گرانادا گشت و گذار در شهر گرانادا : در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران مقاله را آماده نموده ایم که به شما خواهیم گفت که در 24 ساعت چطور شهر گرانادا را بگردید . پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

28 خرداد 1399

سوغات های پاریس، فرانسه کدامند؟

سوغات های پاریسیکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر خرید سوغاتی برای افردای که دوستشان داریم می باشد . در این مقاله شما با سوغات های پاریس فرانسه آشنا خواهیم کرد.

27 خرداد 1399

مراکز خرید والنسیا لذت خرید کردن در خیابان های اسپانیا

مراکز خرید والنسیادر این مقاله از وب سایت خبرنگاران شما را با مراکز خرید والنسیا ، اسپانیا آشنا خواهیم کرد تا در هنگام سفر به این شهر از این مراکز خرید استفاده کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.

26 خرداد 1399