معیار های زیبایی که شما را شوکه خواهند کرد!

به گزارش وبلاگ بارزند، ممکن است چیز هایی که ما در وجود خود نقص می بینیم، در جایی دیگر از معیار های زیبایی و جذابیت محسوب گردد.

معیار های زیبایی که شما را شوکه خواهند کرد!

بسته به کشوری که یک فرد در آن زندگی می نماید، ایده آل هایی که زیبایی واقعی را تشکیل می دهند، می تواند بسیار متفاوت باشد. در واقع زیبایی در چشم تماشاگر نمایان می گردد. در ادامه با وبلاگ بارزند همراه باشید تا ملاک ها و ایده آل های زیبایی عجیب و جالب را در تعدادی از کشور های دنیا به شما معرفی نماییم.

دندان های کج، ژاپن

در کشور های غربی، دندان های صاف و یک دست ملاکی برای یک لبخند عالی می باشند و خیلی ها نمی توانند تصوری غیر از این را در فکر خود داشته باشند. در ژاپن، اوج زیبایی و مجذوب نمایندهیت Yaeba یا دندان های کج است و این عقیده وجود دارد که افرادی با این ویژگی مجذوب نماینده تر هستند.

صورت قلبی شکل، کره جنوبی

در کره جنوبی، جراحی پلاستیک نه تنها همه گیر و به شدت رواج دارد، بلکه عملی کاملا طبیعی و نرمال در نظر گرفته می گردد.داشتن صورتی قلبی شکل یکی از ایده آل های زیبایی عجیب می باشد. اما در این کشور برای به دست آوردن چنین صورتی، بسیاری از مردم کره حاضرند عمل های پیچیده زیبایی فراوانی را تحمل نمایند. در بسیاری از مواقع استخوان های فک از سه جا شکسته می شوند و قسمت مرکزی، خارج و دو بخش کناری با هم ترکیب می شوند تا چانه ای دلخواه فرد ایجاد گردد. بعد از این گونه عمل ها، فرد تا مدت ها نمی تواند از غذا های جامد استفاده کند.

پیشانی بلند، قبیله فولا (آفریقا)

مهم ترین خصیصه برای یک زن در قبیله فولا در آفریقا داشتن پیشانی بلند است. به همین علت است که تعدادی از زنان قسمت جلوی مو های خود را می تراشند تا به نظر برسد که دارای پیشانی بلندی هستند.

سنتی مشابه در میان زنان اروپایی در قرون وسطی وجود داشت که زنان مو های سر خود را تا قسمت میانی می تراشیدند.

ابرو های پیوسته، تاجیکستان

در بعضی از منطقه ها تاجیکستان، موی بین ابرو ها به عنوان نشانه زیبایی محسوب می گردد. اگر دختری به صورت طبیعی این مو ها را نداشته باشد، با استفاده از لوازم آرایشی این مو ها را ایجاد می نماید. مردم محلی بر این باورند که ابرو های پیوسته برای یک فرد خوش شانسی به همراه خواهد داشت.

تاتو، نیوزیلند

زنان قبیله مائوری در نیوزیلند برای این که مجذوب نمایندهیت بیشتری برای مردان قبیله داشته باشند چانه خود را تاتو می نمایند که به سنت تاموکو (Ta Moko) معروف است.

لب های کشیده و پوست قرمز، اتیوپی

در قبیله مرسی در اتیوپی، دختران یاد می گیرند که از طریق صفحه هایی گرد، پوست لب پایینی خود را بکشند. هر چه این صفحه بزرگتر باشد، جایگاه اجتماعی آن دختر بالاتر می رود و هدایای بیشتری را قبل از ازدواج دریافت می نماید. بعلاوه آن ها از خاکی به رنگ سرخ که چرب هم است، بر روی بدنشان استفاده می نمایند تا خودشان را از نور آفتاب در امان دارند. این کار به پوست بدنشان رنگ قرمز مانندی می دهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب دهکده ای رازآلود که مردگان در آن زنده می شوند! را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "معیار های زیبایی که شما را شوکه خواهند کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معیار های زیبایی که شما را شوکه خواهند کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید