تسلا در حال طراحی یک خودروی برقی با قیمت 25 هزار دلار

به گزارش وبلاگ بارزند، شرکت خودروسازی تسلا تقریبا طراحی یک مدل مقرون به صرفه با قیمت حدود 650 میلیون تومان را به سرانجام رسانده و به احتمال زیاد به زودی آن را به بازار چین عرضه خواهد نمود.

تسلا در حال طراحی یک خودروی برقی با قیمت 25 هزار دلار

به گزارش گروه مالی وبلاگ بارزند به نقل از اینساید ایویز، گزارشات حاکی از آن است که شرکت تسلای آمریکا در حال طراحی یک خوردوی برقی برای عرضه به بازار چین با قیمت حدود 25 هزار دلار است که با احتساب دلار 26 هزار تومان، حدود 650 میلیون تومان قیمت خواهد خورد.

گفته می گردد خودروی تازه کمی شبیه نیسان میکرا خواهد بود. همان خودرویی است که تسلا سال گذشته قول آن را داده بود. این شرکت آمریکایی گفته بود که می خواهد در چین یک مرکز تحقیقات و توسعه ایجاد کند.

این شرکت حتی عکس نمونه اولیه این خودرو را هم منتشر کرد، اما از آن موقع به بعد خبر های کمی درباره آن به گوش رسید، اما اخیرا تسلا پا را فراتر نهاده و حالا شاهد آن هستیم که عکس نمونه تکمیل شده آن را برای نخستین بار منتشر نموده که شبیه یک هاچ پک شهری اروپایی است.

کاملا منطقی به نظر می رسد که علی رغم اینکه تسلا این خودرو را با هدف بازار چین طراحی نموده و قرار است در همین کشور هم فراوری کند، اما دست به صادرات این محصول به دیگر کشور های دنیا هم بزند. از آنجا که ذائقه رانندگان چینی در حال نزدیک شدن به طراحی های بین المللی است، احتمالا فضا برای صادرات این محصول مساعد خواهد بود.

گفته می گردد این خودرو می تواند با مدل های مشابه خود که به وسیله شرکت های فولکس واگن و نیسان فراوری شده رقابت کند و حتی از آنجا که قیمت پایین تری دارد، با فراوریات مقرون به صرفه تر و کوچک تر اوپل و رنو هم قدرت رقابت خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تسلا در حال طراحی یک خودروی برقی با قیمت 25 هزار دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا در حال طراحی یک خودروی برقی با قیمت 25 هزار دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید