بایدن: ترامپ در مقابله با کرونا کاری نکرده است

به گزارش وبلاگ بارزند، جو بایدن با انتقاد از عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا گفت ترامپ اقدامات کافی برای یاری به فرمانداران و شهرداران انجام نداده است.

بایدن: ترامپ در مقابله با کرونا کاری نکرده است

به گزارش ، جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا و رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری این کشور با انتقاد از عملکرد ترامپ در مقابله با ویروس کرونا در آمریکا بیان کرد او اقدامات کافی برای یاری به فرمانداران و شهرداران انجام نداده است.

وی اضافه کرد: آن ها برای پاسخگویی به این شرایط به شدت به یاری احتیاج دارند و در صف مقدم هستند. ترامپ کشور را متحد نکرده است و می خواهد که بگوید رئیس جمهور زمان جنگ است.

:

  • ابتلای بیش از 9200 پرستار آمریکایی به ویروس کرونا
  • ترامپ: آمریکا از نقطه اوج شیوع ویروس کرونا عبور کرد

جو بایدن گفت: زمانی که افراد می میرند، ترامپ تنها درباره قدرت خود به عنوان رئیس جمهور عصبانی می گردد.

تا به امروز بیش از 650 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان نزدیک به 31 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه تهدید های خود علیه سازمان جهانی بهداشت را عملی کرد و یاری اقتصادی کشورش در یاری به این سازمان را به حال تعلیق درآورد.

تدروس آدهانوم، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در کنفرانس خبری روز چهارشنبه خود از اقدام ترامپ مبنی بر قطع بودجه این نهاد بین المللی ابراز تاسف کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بایدن: ترامپ در مقابله با کرونا کاری نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: ترامپ در مقابله با کرونا کاری نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید