هوش مصنوعی

اگر هاوک آی به جای کوئیک سیلور در عصر اولتران می مرد چه می شد؟

کوئیک سیلور در خاتمه فیلم انتقام جویان: عصر اولتران درگذشت اما اگر هاوک آی به جای او می مرد، دنیای سینمایی مارول کاملا متفاوت به نظر می رسید.

3 تیر 1401

متا سریع ترین ابررایانه دنیا را می سازد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، فراوری این ابررایانه هنوز تکمیل نشده و قرار است تا اواسط سال 2022 در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

8 اسفند 1400

9 محصول فناورانه راهبردی در حوزه اقتصاد دیجیتال رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری امروز شنبه در مراسم رونمایی از این محصولات گفت: شرکت هایی که به حوزه فناوری های نوظهور ورود می نمایند، کار بزرگی انجام می دهند و باید مورد حمایت های مادی و معنوی قرار گیرند. ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی...

29 تیر 1400

دوربین های هوش مصنوعی به کارمندان خندان اجازه ورود می دهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، واحد شرکت کانن در چین، دوربین هایی مجهز به هوش مصنوعی در تمام دفاتر خود در چین نصب کرده که فقط صورت های خندان را شناسایی می کند.

16 تیر 1400

بزرگ ترین کنکور جهان در چین آغاز شد

کنکور سراسری چین از امروز سه شنبه با شرکت نزدیک به 11 میلیون دانش آموز، به عنوان بزرگترین کنکور جهان در سراسر این کشور آغاز شد.

16 شهریور 1399

مرسدس و انویدیا سیستم خودران خودرو می سازند

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، شرکت مرسدس بنز اعلام نموده برای توسعه سیستم خودروی خودران با انویدیا، شرکت تراشه سازی، همکاری می نماید.

29 مرداد 1399

رکوردشکنی عجیب هندی ها در استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه

یکی از شبکه های اجتماعی فعال در هند به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته و رکورد روزانه استفاده را به نام خود ثبت کرده است.

13 تیر 1399