رکوردشکنی عجیب هندی ها در استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه

به گزارش وبلاگ بارزند، یکی از شبکه های اجتماعی فعال در هند به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته و رکورد روزانه استفاده را به نام خود ثبت کرده است.

رکوردشکنی عجیب هندی ها در استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ بارزند، از تک چرچ، گویا هندی ها تنها در فیلم های سینمایی اتفاقات عجیب را رقم نمی زنند بلکه در سایر فضاها مانند استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه نیز شگفت انگیز هستند. نرم افزار چند رسانه ای Glance به شدت در هند مورد استقبال کاربران قرار گرفته و روزانه بیش از 100 میلیون کاربر فعال در سراسر این کشور دارد.

عملکرد این نرم افزار در طول 21 ماه به حدی برای کاربران جذاب بوده که بیشترین میزان استفاده از نرم افزاری موبایلی در یک کشور را به خود اختصاص داد. هم اکنون شرکت های مختلفی در دنیا ضمن تبریک به مدیران و موسسان این برنامه به دنبال یافت راستا موفقیت Glance هستند.

نرم افزار Glance برنامه ای چند رسانه ای بوده و از بخش های متفاوتی برای سرگرمی، خدمات خرید آنلاین و شبکه های اجتماعی برخوردار است. این اپلیکیشن برای ارائه خدمات مناسب به کاربران خود از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند. هوش مصنوعی باعث شده توانایی های برنامه ضمن ارتباط با کاربران در طول زمان بیشتر شده و خدمات متنوعی در بخش های گوناگون ارائه دهد.

ضریب نفوذ این برنامه در بین کاربران هندی تا حدی است که بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی مؤسسه های تحقیقاتی در برخی از ماه های سال گذشته هنگامی که کاربران با بازی های رایانه ای موجود در Glance خود را سرگرم می کردند تعداد کل گیمرها در هند نزدیک به 20 درصد افزایش می یافت.

مدیران این اپلیکیشن لینک مستقیم برای ارتباط با فروشگاه مجازی گوگل را در Glance قرار داده اند تا کاربران در هرلحظه امکان دانلود و یا به روزرسانی همه اپلیکیشن های موجود در تلفن همراه خود را داشته باشند. یکی از علت های جذابیت این برنامه برای کاربران تعامل بخش های متفاوت آن با شرکت های تولید کننده انواع تلفن همراه است.

از میان این 100 میلیون کاربر فعال هرکدام از آن ها به طور متوسط روزانه 25 دقیقه در Glance حضور دارند. این تعداد باورنکردنی از کاربران و مدت زمان حضور آن ها در اپلیکیشن موجب شده این برنامه برای شرکت های بزرگ بسیار جذاب بوده و تبلیغات خود را در آن انجام دهند. قطعا این موضوع سبب درآمدزایی کلان مجموعه Glance شده است. گفتنی است اپلیکیشن تلفن همراه Glance در سال گذشته 45 میلیون دلار تبادل مالی داشته است.

4144/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "رکوردشکنی عجیب هندی ها در استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی عجیب هندی ها در استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید