کردستانی: به فجر سپاسی آمدم چون روزهای خوبی در این تیم داشتم، اختلافی با عنایتی نداشتم

به گزارش وبلاگ بارزند، بازیکن تازه تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: خوشحالم که به فجر برگشتم و امیدوارم روزهای خوبم در این تیم را تکرار کنم.

کردستانی: به فجر سپاسی آمدم چون روزهای خوبی در این تیم داشتم، اختلافی با عنایتی نداشتم

دانیال کردستانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگرای وبلاگ بارزند، در خصوص جدایی از تیم فوتبال طرفدار و اینکه در فهرست مازاد این باشگاه قرار گرفته است، گفت: اگر آنها گفته اند که من در فهرست مازاد قرار گرفتم ایرادی ندارد و من هم قبول می کنم. متاسفانه شرایط در طرفدار برایم خوب پیش نرفت و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم. من چند پیشنهاد هم داشتم ولی در نهایت فجر سپاسی را انتخاب کردم و بابت این انتخاب خوشحالم.

وی در قسمت دیگری از حرف هایش در خصوص اینکه چرا شرایط برایش در طرفدار خوب پیش نرفت، عنوان نمود: شرایط چندان جالب نبود و بازی به من نمی رسید، همین موضوع باعث شد تا تمرکزم را تا حدودی از دست بدهم. به هر حال این مسائل در فوتبال طبیعی است ولی حالا خوشحالم که به فجر سپاسی برگشتم. من روزهای خوبی در این تیم داشتم به همین علت فجر را انتخاب کردم.

کردستانی در پاسخ به این پرسش که آیا اختلافی با رضا عنایتی داشت؟ اظهار داشت: نه، ما همشهری هستیم و هیچ اختلافی نداشتیم. من در صلح و صفا از طرفدار جدا شدم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کردستانی: به فجر سپاسی آمدم چون روزهای خوبی در این تیم داشتم، اختلافی با عنایتی نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کردستانی: به فجر سپاسی آمدم چون روزهای خوبی در این تیم داشتم، اختلافی با عنایتی نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید