ساپینتو از استقلال جدا می گردد؟ ، واکنش آجرلو به عملکرد سرمربی پرتغالی

به گزارش وبلاگ بارزند، حمایت مدیرعامل باشگاه استقلال از ساپینتو در نشست با اعضای این تیم، شایعه برکناری سرمربی پرتغالی را بطور کل منتفی کرد.

ساپینتو از استقلال جدا می گردد؟ ، واکنش آجرلو به عملکرد سرمربی پرتغالی

به گزارش وبلاگ بارزند آنلاین، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در هتل محل اقامت آبی پوشان، دقایقی با بازیکنان و اعضای کادر فنی گفت وگو کرد.

  • پیشنهاد نو به سرمربی سابق تیم ملی | اسکوچیچ به لیگ برتر بازمی شود؟

مدیرعامل باشگاه استقلال در این نشست صمیمی، خطاب به بازیکنان و مربیان استقلال نکاتی را اعلام کرد که گزیده ای از آن را در ادامه می خوانید:

شما قهرمان ایران هستید

من به مجموعه تیم استقلال باور دارم و مطمئن هستم که حتما پیروز خواهید شد. شما قهرمان ایران هستید و حتما دوباره پیروز خواهید شد. سال گذشته هم در راستا قهرمانی روزهای سختی داشتیم اما ایمانمان را حفظ کردیم و هر بار شخصیت خودمان را نشان دادیم و ادامه دادیم تا قهرمان شدیم. الان هم باید ایمانمان به تیم را حفظ کنیم و فردا هم شخصیت تیمی، مقتدر و برنده خودمان را نشان بدهیم و بگوییم که ما می خواهیم دوباره قهرمان شویم.

از دشمنان و رقبا قوی تر هستیم

ما همه کنار هم هستیم و از یکدیگر حمایت می کنیم. دشمنان و رقبای زیادی داریم اما شک نکنید که از آن ها قوی تر هستیم. فوتبال همین است و روزهای سخت و شیرین کنار هم وجود دارد. تیم بزرگ و با شخصیت، تیمی است که بتواند در شرایط سخت، خودش را در راستا قهرمانی حفظ کند. شما سال گذشته بارها این کار را انجام دادید و باز هم توانایی تکرار آن را دارید.

ثابت کنید برای قهرمانی رقابت می کنید

با آرامش و بدون فشار و استرس کار خودتان را انجام دهید. ما در بازی مقابل پیکان خوب عمل کردیم و حتما تیم ما بسیار بهتر هم خواهد شد. در بازی فردا با آرامش و اقتدار باید دوباره شخصیت بالای تیمی خودمان را نشان دهیم و با کسب نتیجه خوب، ثابت کنیم یک تیم حرفه ای هستیم و می خواهیم برای قهرمانی رقابت کنیم.

یکدلی به ما نیروی چندبرابر می دهد

شما مجموعه تیمی با کیفیت، حرفه ای و خوبی هستید و حتما نتیجه کوشش و انسجام خود را می گیرید. مهم ترین عامل برای پیروزیت، اول، وحدت و یکدلی است که به ما قدرت و نیرو می دهد و بعد باور و ایمان به پیروزیت است. همه ما باید به پیروزیت ایمان داشته باشیم. این باور در کنار یکدلی و وحدت به ما نیروی چند برابر می دهد.

ساپینتو با تمام وجود و صادقانه کار نموده است

ساپینتو در این مدت با تمام وجود و صادقانه برای پیروزیت تیم کار نموده است. او هم انسان خوبی است هم مربی خوب و حرفه ای. ما ایمان داریم که او می تواند به پیروزیت برسد. وظیفه ما به عنوان مدیریت این است که از کادر فنی و تیممان حفاظت و حمایت کنیم. مربی نوی آمده و ایده هایی دارد که در حال پیاده شدن است و ما هم باید در کنارش باشیم و یاری و حمایت کنیم تا در راستا پیشرفت به پیروزیت برسیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساپینتو از استقلال جدا می گردد؟ ، واکنش آجرلو به عملکرد سرمربی پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو از استقلال جدا می گردد؟ ، واکنش آجرلو به عملکرد سرمربی پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید