تصمیم خبرساز بازیکن پرسپولیس پس از حضور ستاره تازه ، مهاجم سرخ ها کمی دیر احساس خطر کرد!

به گزارش وبلاگ بارزند، پیغام اینستاگرامی مهاجم پرسپولیس در فضای مجازی خبرساز شد.

تصمیم خبرساز بازیکن پرسپولیس پس از حضور ستاره تازه ، مهاجم سرخ ها کمی دیر احساس خطر کرد!

به گزارش وبلاگ بارزند آنلاین، 2 روز بعد از آنکه پرسپولیس شیخ دیاباته را جذب کرد و ظرفیت خط حمله این تیم کامل شد، تازه مهدی عبدی یادش آمد که باید از فضای مجازی خداحافظی کند و تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. به همین دلیل مهاجم سرخپوشان با انتشار یک استوری در اینستاگرام اعلام نمود برای مدتی حضور در این پلتفرم را کنار خواهد گذاشت تا با تمرکز بیشتر به شرایط مطلوب فنی برگردد؛ تصمیمی که اگرچه سودمند به نظر می رسد، اما عبدی کمی دیر آن را اتخاذ نموده است.

مهاجم مازنی سرخپوشان شاید آخرین استعداد جوان و گمنامی بود که در این تیم معرفی گردید. ویژگی ممتاز او گل های حساسی بود که برای قرمزها به ثمر می رساند؛ از همان نخستین ضربه اش در دربی تهران که به گل 3 امتیازی پرسپولیس تبدیل شد تا گلزنی در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا. وقتی عبدی این گل ها را زد، انتظار می رفت امروز در نقطه ای به مراتب بالاتر از این ایستاده باشد، اما چنین اتفاقی رخ نداد. او درجا زد و چه بسا حتی پسرفت هم کرد. اگرچه امروز حضور همزمان لوکادیا و دیاباته جا را برای این بازیکن تنگ نموده، اما عبدی حتی پیش از جذب این بازیکنان هم وجاهتش را نزد کادرفنی از دست داده بود. یحیی گل محمدی این اواخر خیلی به ندرت و صرفا از سر اجبار عبدی را به میدان می فرستاد و با این شرایط معین است که شرایط او با حضور شیخ و لوکادیا چطور خواهد

شد.

مجموعه این مسائل باعث شده عبدی به صرافت خداحافظی از اینستاگرام بیفتد. امیدواریم تصمیم او واقعی و پایدار باشد و منجر به افزایش تمرکزش روی فوتبال گردد، اما اگر مهاجم جوان قرمزها چنین رویه ای را از یک یا 2 سال پیش آغاز نموده بود، چه بسا امروز اصلا نیازی به جذب مهاجمان گران قیمت خارجی حس نمی شد. بعضی بر این باورند که کادرفنی هم در عقبگرد عبدی مقصر است و نتوانست به پیشرفت این بازیکن یاری کند، اما حقیقت آن است که خود این بازیکن نیز به میزان کافی کوشش نکرد. کافی است به یاد بیاوریم او در مقطعی که زیر فشار نقدها بود، پست می گذاشت و از ادمین فن پیج هایش در اینستاگرام تشکر می کرد. یعنی در این حد! کاش حالا که تصمیم گرفته، پای حرفش بماند و ترقی کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم خبرساز بازیکن پرسپولیس پس از حضور ستاره تازه ، مهاجم سرخ ها کمی دیر احساس خطر کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم خبرساز بازیکن پرسپولیس پس از حضور ستاره تازه ، مهاجم سرخ ها کمی دیر احساس خطر کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید