مدیران سه نهاد به مجلس فراخوانده شدند، دلیل این دعوت چیست؟

به گزارش وبلاگ بارزند، طبق نظرسنجی مرکز آمار و اطلاعات مالی اتاق ایران از فعالان بخش خصوصی، در سال گذشته سه نهاد بانک مرکزی، شهرداری ها و سازمان تامین اجتماعی بدترین عملکرد را در محیط کسب وکار داشته اند.

مدیران سه نهاد به مجلس فراخوانده شدند، دلیل این دعوت چیست؟

در این نظرسنجی چهار محور تسهیل گری در فرآیندهـای اداری و صـدور مجوزهـا، رسـیدگی بـه موقـع و عادلانـه بـه درخواست ها و شـکایات، نحـوه رفتار کارکنـان سازمان ها بـا فعـالان اقتصـادی و شفافیت و اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات در نظر گرفته شده است و هزار و 600 نفر فعال مالی در این نظرسنجی شرکت نموده اند.

براساس این پژوهش، ضعیف ترین عملکرد در حوزه کسب وکار مربوط به بانک مرکزی است. پس از آن، کمترین میزان رضایت مربوط به شهرداری ها و سازمان تامین اجتماعی بوده است.

انور حبیب زاده بوکانی، دبیر کمیسیون مالی مجلس در تبادل نظر با وبلاگ بارزند با اشاره به این که شرایط کرونایی نقدینگی را در اغلب کسب وکارها از بین برده و شرایط معیشت را برای این بخش سخت نموده است، گفت: بانک مرکزی و آقای همتی در شرایط حاد کرونا قول هایی را به صاحبان کسب وکار دادند که متاسفانه یک صدم آنها هم عملی نشده است و باید بانک مرکزی جوابگو باشد.

به گفته وی، قرار است سه نهاد شهرداری، سازمان تامین اجتماعی و بانک مرکزی به نمایندگی از تمام بانک ها در جلسه کمیسیون مالی مجلس حاضر شوند تا در مورد مسائل و نارضایتی فعالان مالی توضیحاتی ارائه دهند.

منبع: تجارت نیوز

به "مدیران سه نهاد به مجلس فراخوانده شدند، دلیل این دعوت چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران سه نهاد به مجلس فراخوانده شدند، دلیل این دعوت چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید