بیانی: آقای مجیدی، شما که ادعای استقلالی بودن داری، چرا استعفا کردی؟!، آقایان شانس آوردند بازی های لیگ بدون تماشاگر شد

به گزارش وبلاگ بارزند، شاهرخ بیانی کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر فرهاد مجیدی خودش را استقلالی می داند، چرا در آستانه فینال جام حذفی استعفا کرد؟!

بیانی: آقای مجیدی، شما که ادعای استقلالی بودن داری، چرا استعفا کردی؟!، آقایان شانس آوردند بازی های لیگ بدون تماشاگر شد

شاهرخ بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بارزند، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا، گفت: شرایط استقلال خوب بود، اما خودمان کاری کردیم در آستانه قهرمانی جام حذفی همه چیز به هم بخورد. آنهایی که ادعای استقلالی بودن دارند، از همه بدتر هستند و تیم را به حاشیه بردند. حیف این همه هزینه هایی که انجام شد و آقایان با استعفای شان شلوغ بازی کردند. اینها اگر یک ماه حقوق شان عقب بیفتد، زمین و زمان را به هم می دوزند!

وی اضافه کرد: آقای فرهاد مجیدی، شما که ادعای استقلالی بودن داری، چرا استعفا کردی؟ اگر مدیرعامل دنبال سرمربی دیگری هم بود، شما کارت را انجام می دادی. مربی خوب نباید اجازه دهد حاشیه وارد تیم شود. مگر می شود خودمان از قصد کاری کنیم که جام را از دست بدهیم، آنهم جامی که راحت در دست خودمان بود؟! آقای مجیدی، اگر شما بزرگ تر تیم و دلسوز استقلال هستی، باید کارت را انجام می دادی و جام را می گرفتی تا مردم به نیکی از شما یاد کنند، اما پیش دستی کردی تا اگر تیم شکست خورد بگویی افراد دیگری مقصر بودند. شما به استقلال آمدی که جام بگیری، چرا درست در آستانه فینال جام حذفی استعفا دادی؟ احمد سعادتمند خوب یا بد سراغ گزینه خارجی رفت، شما چرا کارت را انجام ندادی؟ مگر شما استقلالی نیستی؟

پیشکسوت تیم استقلال با انتقاد از رفتار فرهاد مجیدی یادآور شد: مجیدی مثل دوران بازی کردنش رفتار کرد. من کنار تیم استقلال بودم و به مجیدی گفتم اگر مشکل داری یک روز قبل از بازی ها همراه استقلال باش و بازی ات را انجام بده و دوباره برو برای بازی بعدی بیا، اما مجیدی مشکل فرزندش را بهانه کرد و به قطر رفت. امروز می شنویم که طلب میلیاردی از استقلال دارند، در صورتی که فتح الله زاده رضایتنامه را به شرطی به مجیدی داد که پول نگیرد. در ضمنً مجیدی چون با استقلال قرارداد داشت باید حداقل نصف قراردادش با تیم قطری را به استقلال می داد، نه اینکه راحت رضایت نامه بگیرد و برود. متأسفانه همه سر استقلال منت می گذارند و می گویند طلبکاریم، در صورتی که هر چیزی دارند از این باشگاه دارند. آیا مجانی برای استقلال بازی کرده اند؟ امثال مجیدی ها باید مجانی برای استقلال بازی کنند؟

بیانی گفت: بازیکنان فعلی استقلال هم میلیادری پول می گیرند، ولی چرا باید برای تمدید قرارداد ناز کنند؟ شما چه دستاوردی داشته اید که این همه برای باشگاه بزرگ استقلال ناز می کنید؟ اگر می گویید فوتبال حرفه ای شده است، پس بدانید در استقلال که یک باشگاه حرفه ای است، مشهور شدید. این همه پول می گیرند و بدون اینکه جامی گرفته باشند، آخر فصل هم کاری می کنند تن هوادار بلرزد که آیا فلانی می آید یا نمی آید. چرا کسی یقه این افراد را نمی گیرد که برای استقلال چه کار کرده اند؟ چرا قایم موشک بازی می کنید که قراردادتان بالا برود؟

وی شرح داد: می دانند پنجره نقل وانتقالات بسته شده است، اما برای هوادار استقلال ناز می کنند و دنبال بازارگرمی هستند. خوب است جام نگرفته اند و این همه ناز می کنند. استقلال روی دو بازیکن نمی چرخد که بدون آنها به مشکل بخورد. در بازی با پرسپولیس دو سه بازیکن اصلی مان نبودند، آیا به مشکل خوردیم؟ بازیکنانی که دنبال قرارداد بالا هستند، فردا روزی پول شان دیر بشود، طاقچه بالا می گذارند و دنبال فسخ قرارداد می فرایند. آقایان مدیر، لطفاً معقول به بازیکنان پول بدهید. کدامیک از این بازیکنان را تیم های خارجی می خواهد؟ چرا پیشنهادتان را رو نمی کنید؟ اگر پیشنهادی داشته باشید که چندین برابر استقلال باشد، آن وقت حق با شماست و باید به فکر زندگی تان باشید. باید در باشگاه استقلال کمیته فنی تشکیل شده تا بررسی شود که چه بازیکنانی باید باشند و چه بازیکنانی نباشند. بازیکنانی که قراردادشان را تمدید نمی کنند، نمی بینند پنجره نقل وانتقالات بسته است؟ نمی دانند مردم نگران هستند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به برکناری وینفرد شفر یادآور شد: گفتیم شفر را بیرون نکنید و با او مذاکره کنید، اما رفتاری خوبی نکردند و به محل تمرین راهش ندادند. معلوم است او لَج می کند. چرا با او محبت آمیز صحبت نکردند؟ شفر را با سلام و صلوات آوردند و سپس او را به محل تمرین راه ندادند. معلوم است طرف شکایت می کند و هیچ مدلی راه نمی آید. یک نفر نیست به این هوادار نگاه کند که از آن طرف ایران خودش را به تهران می رساند و دو شب نمی خوابد تا بازی استقلال را ببیند. استقلال برای خیلی ها عشق و زندگی است. آقایان شانس آوردند بازی های لیگ به خاطر کرونا بدون تماشاگر برگزار شد، وگرنه اتفاقات بدتری می افتاد.

بیانی درباره منع جذب بازیکن و مربی خارجی توسط سازمان لیگ و وزارت ورزش و جوانان گفت: وقتی چنین قانونی تصویب می شود، قیمت بازیکن درجه دوم و سوم بالا می رود. قراردادهای امسال فقط به خاطر همین مسئله بد بسته شده است. در نبود بازیکنان خارجی، بازیکنان داخلی ناز می کنند و قیمت ها 10 برابر می شود. یک زمانی برای گلرها چنین قانونی تصویب شد و بعدها دیدیم که قیمت گلر درجه دوم چقدر بالا رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیانی: آقای مجیدی، شما که ادعای استقلالی بودن داری، چرا استعفا کردی؟!، آقایان شانس آوردند بازی های لیگ بدون تماشاگر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: آقای مجیدی، شما که ادعای استقلالی بودن داری، چرا استعفا کردی؟!، آقایان شانس آوردند بازی های لیگ بدون تماشاگر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید