جلسه مهم روز دوشنبه تکلیف بارسلونا را تعیین می نماید

به گزارش وبلاگ بارزند، از دوشنبه جلسه ای مهم در باشگاه بارسلونا برگزار می گردد.

جلسه مهم روز دوشنبه تکلیف بارسلونا را تعیین می نماید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بارزند، پس از رخ دادن فاجعه آدینه شب در استادیوم دا لوژ پرتغال، خبر رسیده جوزپ بارتومئو یک جلسه ویژه و اضطراری برای روز دوشنبه 17 آگوست (2 روز دیگر) ترتیب داده و احتمالا تکلیف بارسا در این جلسه روشن خواهد شد.

در این جلسه شرایط فعلی باشگاه در سطوح مختلف مورد تحلیل قرار خواهد گرفت و گزینه های جانشینی کیکه ستین آنالیز خواهد شد. همچنین ممکن انتخابات مدیریت باشگاه هم به عنوان یک راهکار فوری زودتر برگزار گردد اما رخ دادن چینن امری بعید به نظر می رسد و احتمالا این رویداد در تاریخ اعلام شده برگزار می گردد.

این خبر توسط RAC1 اعلام شده. این رسانه اعلام نموده جلسه فوق احتمالا باعث جا به جایی چند نفر بین مدیران بارسلونا خواهد شد زیرا پس از سرانجام بازی جوزپ بارتومئو اعلام نموده بود شکست 8-2 مقابل بایرن مونیخ قطعا باعث دریافت تصمیماتی جدید می گردد.

در همین زمینه چند رسانه اعلام کردند ممکن است اریک آبیدال از کادر مدیریتی بارسلونا اخراج گردد. در خصوص کادر فنی هم گزارشات زیادی مبنی بر احتمال کذاکره با مائوریسیو پوچتینو در رسانه ها منتشر شده. این مذاکره البته هنوز تایید نشده اما با توجه به نتایج جلسه روز دورشنبه می تواند به شکلی جدی پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جلسه مهم روز دوشنبه تکلیف بارسلونا را تعیین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مهم روز دوشنبه تکلیف بارسلونا را تعیین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید