تیر خرافاتی ها برای فینال یورو 2020 به سنگ خورد

به گزارش وبلاگ بارزند، دو تیم انگلیس و ایتالیا فردا شب از لباس اول خود در ملاقات فینال استفاده خواهند کرد.

تیر خرافاتی ها برای فینال یورو 2020 به سنگ خورد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بارزند، امروز جلسه هماهنگی ملاقات فینال جام ملت های اروپا با حضور نمایندگان دو تیم فینافهرست برگزار گردید. ایتالیا برای فینال یورو 2020 پیراهن آبی خود را به تن خواهد نمود و انگلیس هم در استادیوم ومبلی یکدست سفیدپوش است. بعلاوه هر دو تیم قبل از آغاز مسابقه برای مبارزه با مسائل نژادپرستانه زانو خواهند زد.

در روزهای اخیر اخباری در خصوص تمایل تیم ملی انگلیس به استفاده از لباس دوم خود شنیده شده بود. در واقع فینال با توجه به اینکه سه شیرها در جام جهانی 1966 با استفاده از لباس رنگ قرمز پیروز به کسب اسم قهرمانی و رجحان مقابل آلمان شدند، این بار هم خواستار پوشیدن این رنگ بودند. اما چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و انگلیس با لباس اول خود در میدان ظاهر می گردد.

البته طرفداران خرافاتی ایتالیا هم بی میل به استفاده حریف از رنگ قرمز نبودند. در تاریخ رقابت های یورو تا امروز، ایتالیا همه تیم هایی را که لباس اول آنها قرمز بوده را شکست داده است. این فهرست شامل حریفانی چون ترکیه، سوئیس، ولز، اتریش، بلژیک و اسپانیا بوده است.

بعلاوه جیانلوئیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیا از پیراهن زرد و جوردن پیکفورد از لباس سبز در فینال فردا شب استفاده خواهند کرد. بازیکنان تیم ملی انگلیس قبل از تمام بازی های خود در یک حرکت ضد نژاد پرستانه زانو زده اند و ایتالیا هم مدعی شد که در صورت درخواست تیم حریف، مسئله ای با انجام این کار ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تیر خرافاتی ها برای فینال یورو 2020 به سنگ خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیر خرافاتی ها برای فینال یورو 2020 به سنگ خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید