خبرنگاران گواردیولا: در لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست

به گزارش وبلاگ بارزند، تهران- خبرنگاران- سرمربی منچسترسیتی در آستانه دیدار تیمش برابر لیون، گفت: در لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست، چراکه در این صورت مجازات خواهید شد.

خبرنگاران گواردیولا: در لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست

به گزارش وبلاگ بارزند، شنبه شب در ادامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که به میزبانی لیسبون پرتغال در حال برگزاری است، منچسترسیتی انگلیس به مصاف لیون فرانسه می رود.

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این دیدار، گفت: مسابقات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و پس از دیدار سختی که مقابل رئال مادرید داشتیم، اکنون باید بالاترین سطح تلاش خود را ارائه کنیم تا برابر لیون هم به فزونی برسیم.

وی با بیان اینکه لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست، گفت: چنانچه در این تورنمنت اشتباه کنید، مجازات خواهید شد. لیگ قهرمانان با هر تورنمنتی متفاوت است و هر بازی حکم فینال را دارد.

گواردیولا با اشاره به اینکه تیمش هر سال در لیگ قهرمانان پیشرفت می کند، افزود: رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ مدعیان همیشگی این مسابقات هستند و می توان در مسابقاتی که به صورت تک بازی و حذفی در زمین بی طرف برگزار می شود، آنان را مغلوب کرد. شانس مجددی در این دیدارها وجود ندارد و باید رویکرد متفاوتی در آن داشت.

سرمربی سیتی شرح داد: در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به تیمم افتخار می کنم. بازیکنان باید با ذهنیت کامل وارد میدان شوند تا صعود کنیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گواردیولا: در لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گواردیولا: در لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید