اقدامی ساده که کرونا را از شما دور می نماید

به گزارش وبلاگ بارزند، خبرنگاران :کارشناسان توصیه می نمایند روزانه چندین بار خانه خود را تهویه کنید، زیرا دی اکسید کربن و انواع بو ها می توانند باعث رطوبت و در نتیجه ایجاد کپک شوند.

اقدامی ساده که کرونا را از شما دور می نماید

به گزارش وبلاگ بارزند به نقل از وبلاگ بارزند، انجمن مرکزی مشاغل الکترونیک و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تهویه مناسب و منظم خانه به محافظت در برابر پاندمی کرونا یاری می نماید، گفت: این موضوع باید در فصل سرما و زمستان بسیار مورد توجه قرار گیرد.

کارشناسان آلمانی شرح دادند که می توان از دستگاهی برای اندازه گیری میزان دی اکسید کربن موجود در هوا، یعنی هوای بازدم استفاده کرد، زیرا این دستگاه هنگامی که میزان دی اکسید از حد مجاز عبور کند، هشدار های رنگی را روی صفحه خود نشان می دهد.

طریقه مؤثر باز کردن پنجره ها

برای تهویه کامل، پنجره ها باید برای چند دقیقه باز شوند، توجه داشته باشید که تهویه بر اساس جریان هوا در فواصل منظم تاثیر و کارآیی بیشتری نسبت به باز بودن قسمتی از پنجره به طور مداوم دارد.

متخصصان آلمانی توصیه می نمایند اگر امکان تهویه منظم و فشرده اتاق ها وجود ندارد، علاوه بر سنسور های دی اکسید کربن، سیستم تهویه با فیلتر هوای مخصوص نیز نصب گردد.

به محض اینکه دستگاه های سنجش دی اکسید کربن تشخیص دهند که میزان دی اکسید کربن در هوا بیش از مقدار مشخص است، سیستم تهویه را فعال و هوای زاید خانه را دفع می نماید و همزمان اجازه ورود هوای تازه را می دهد.

منبع: اقتصادنیوز

به "اقدامی ساده که کرونا را از شما دور می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامی ساده که کرونا را از شما دور می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید