آماده باش بیمارستان های مصر برای مداوای مجروحین احتمالی تظاهرات امروز

به گزارش وبلاگ بارزند، خبرنگاران: منابع مصری از آماده باش بیمارستان عین شمس در نزدیکی ساختمان وزارت دفاع، کاخ ریاست جمهوری و منطقه العباسیه برای پذیرش زخمی شدگان احتمالی خبر دادند.

آماده باش بیمارستان های مصر برای مداوای مجروحین احتمالی تظاهرات امروز

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بارزند به نقل از پایگاه الیوم السابع، گروه موسوم به فرسان مصر با صدور بیانیه ای بیان نمود: طرفدران گروه فرسان در تظاهرات شهرهای اسکندریه، المحله، قنا، المنیا، الفیوم، القلیوبیه، اسیوط، شرکت خواهند کرد.

گروه فرسان علاوه بر این از میدان الجیزه تا خیابان التحریر و میدان التحریر در قاهره تظاهرات خواهند کرد.

محمد لاشین هماهنگ کننده این گروه گفت: ما به تظاهرات مسالمت آمیز خود تا کنار رفتن رژیم ادامه می دهیم و اجازه خشونت را نخواهیم داد.

از سوی دیگر پایگاه الاهرام به نقل از احمد عیسی وزیر امور سیاحتی مصر آورده است: همه موزه و دیگر مراکز سیاحتی به شکل عادی فعالیت می کنند و از طریق اتاق عملیاتی که تشکیل شده است اوضاع به دقت دنبال می شود.

این در حالی است که خودروهای نظامی و تانک های نیروهای مسلح در داخل و خارج فرودگاه قاهره مستقر شده اند و تعدادی از این ادوات نظامی در برابر وزارت هوانوردی مستقر شده اند تا امنیت فرودگاه را تامین کنند.

منابع وابسته به وزارت فرهنگ مصر نیز از تدابیر لازم برای حمایت از تاسیسات این وزارتخانه در سراسر مصر در مقابله حوادث امنیتی خبر دادند.

یک منبع وابسته به بانک مرکزی مصر نیز از اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت از بانک ها از جمله بانک مرکزی در خیابان الجمهوریه در قاهره خبر داد.

منابع بیمارستانی مصر نیز بیان نمودند: بیمارستان عین شمس حالت آماده باش اعلام کرده اند و همه کادر پزشکی در آن حاضر هستند و حدود 500 تخت برای پذیرایی از زخمی شدگان اختصاص یافته است.

منابع وابسته به وزارت آب مصر نیز از تدابیر لازم برای حمایت تاسیسات آبی این کشور خبر دادند.

منبع: تسنیم

به "آماده باش بیمارستان های مصر برای مداوای مجروحین احتمالی تظاهرات امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش بیمارستان های مصر برای مداوای مجروحین احتمالی تظاهرات امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید