2 شب و3 روز در پوکت

به گزارش وبلاگ بارزند، تبریک می گوییم! شما برنده 3 روز اقامت در جزیره پوکت شده اید! فکر نموده اید که اگر این پیغام را دریافت کنید در این سه روز چه کارهایی می توانید انجام دهید؟ اگر جوابتان منفی است با ما همراه شوید تا با یک برنامه ریزی عالی بتوانید از این شانس استفاده نموده و متفاوت ترین روزهای سفر را تجربه کنید.

2 شب و3 روز در پوکت

جزیره پوکت را همه با آب هوای استوایی، سواحل منحصربه فرد، طبیعت بی نقص و البته تفریحات آبی مهیج می شناسند. جمع آوری این خصوصیات بی نظیر در کنار هم راهی باقی نمی گذارد جز اینکه این جزیره را بهشت بی چون و چرای تایلند بنامیم. جزیره ای که طبیعت و امکانات مدرن را در کنار هم دارد و به مقصدی برای لوکس پسندان تبدیل شده است.

در این مطلب می خواهیم با همراه شده و در سفری سه روزه با تفریحات و جاذبه های این بهشت رویایی آشنا شویم. (بلیط تهران پوکت)

.

روز اول: تفریحات آبی پوکت

سواحل پوکت به زیبایی در دنیا شهره هستند پس پیشنهاد می کنیم روز اول اقامتتان را به تفریحات آبی در پوکت اختصاص دهید. این جزیره سواحل بسیاری دارد که هر کدام زیبایی منحصربه فرد خود را دارند و می توان یک روز عالی و پر هیجان را در کنار آن ها سپری کرد.

ساحل پاتونگ معروف ترین، محبوب ترین و البته شلوغ ترین ساحل پوکت است اما به شما اطمینان می دهیم که شلوغی این ساحل نه تنها اذیت نماینده نیست بلکه بسیار جالب و هیجان انگیز هم می باشد. انواع تفریحات آبی و البته فروشگاه ها و رستوران های متنوع آماده اند تا یک روز عالی و پرهیجان را برایتان بسازند.

برای شروع می توانید با ورزش های مهیجی مانند جت اسکی، پاراسیلینگ و موج سواری خود را به چالش بکشید. پاتونگ بیچ از معدود سواحل پوکت است که کلیه امکانات ورزش های آبی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

پس از ماجراجویی آبی وقت آن رسیده که با یک ماساژ خستگی را به در نموده و جانی تازه بگیرید. مراکز اسپای ساحل پاتونگ آماده اند تا این کار را برایتان انجام دهند. پاتونگ چند سالن اسپا دارد که در سراسر پوکت رقیب ندارند و خدمات ماساژ تایلندی را به بهترین شکل ارائه می دهند. انواع ماساژصورت با روغن های مخصوص و حمام شیر و عسل از خدمات ارائه شده در این مراکز هستند.

پس از ماساژ به بهترین بخش ماجرا می رسیم. خرید و گشت وگذر ساحل پاتونگ در این مورد هم حرف اول را می زند. از این رو می توانید شب را در خیابان شلوغ و پرجنب وجوش بانگلا به خرید و گردش اختصاص دهید. از پاساژها و مغازه های محلی سوغاتی بخرید، موسیقی خیابانی گوش دهید و یک شام عالی در کافه یا رستوران هایی که تا پاسی از شب باز هستند میل کنید. سپس برای استراحت به هتل رفته و برای داشتن یک روز عالی دیگر دیگر آماده شوید.

روز دوم: پوکت گردی

در روز دوم اقامت پیشنهاد می کنیم در جزیره قدم زده و از حال و هوای شاد و البته جاذبه های آن لذت ببرید. این بازدید هیجان انگیز می تواند بودای عظیم، باغ وحش و فانتازی شو را شامل گردد.

گشت در پوکت را با بازدید از مجسمه غول پیکر بودای عظیم شروع کنید. این مجسمه 46 متر ارتفاع دارد و جز یکی از ارزشمندترین سازه های تایلند به شمار می فرایند. تا کنون گردشگران زیادی از این مجسمه خاص بازدید نموده اند. بودای عظیم بر فراز کوه Nakkerd و در قسمت جنوبی جزیره قرار گرفته است با این وجود دسترسی به آن بسیار آسان می باشد. با توجه به قرارگیری مجسمه بر نقطه بلند، فضای اطراف آن بسیار زیبا بوده و امکان دیدن نمای 360 درجه از طبیعت خارق العاده جزیره را به بازدیدنمایندگان می دهد.

باغ وحش پوکت مقصد بعدی است. محلی بسیار هیجان انگیز که انواع حیوانات عظیم مانند فیل، ببر، تمساح و حیوانات بامزه مانند میمون و پرندگان در آن زندگی می نمایند. در این باغ وحش می توانید لذت غذا دادن به حیوانات وحشی را تجربه نموده و شاهد اجرای نمایش های مهیج آن ها با همراهی انسان ها باشید. علاوه براین رستوران، زمین بازی ویژه بچه ها و غرفه های فروش صنایع دستی دیگر بخش های باغ وحش را تشکیل می دهند.

با تاریک شدن هوا به فانتاسی شو بروید. مجموعه ای شامل سالن نمایش، فروشگاه و رستوران با تم تاریخی تایلند که شما را حیرت زده خواهد نمود. در این مکان به انتخاب خودتان می توانید بلیط نمایش را تهیه نموده و به دیدن اجرای پایکوبی های سنتی، شعبده بازی و نمایش فیل ها بنشینید یا در محوطه قدم زده، خرید کنید و در نهایت با صرف یک شام تایلندی روز خود را به خاتمه برسانید.

روز سوم: جزیره حیرت انگیز فی فی

حتما درباره طبیعت بکر تایلند توصیف های شاعرانه بسیاری شنیده اید و اگر برای دیدن همین طبیعت بکر است که این کشور را برای سفر انتخاب نموده اید، جزیره فی فی همان بهشت گمشده ای ست که به دنبال آن هستید. پس بدون هیچ تردیدی فی فی مقصدی خواهد بود که آخرین روز اقامت در پوکت را به آن اختصاص می دهیم.

این جزیره در فاصله یک ساعتی پوکت قرار داشته و مناظر نفس گیر آن شما را شیفته خود می نماید. صخره هایی که از دل آب بیرون آمده اند، غارهای آهکی، آب های زمردین و سواحل درخشان تنها بخشی از زیبایی های فی فی هستند که آرامش و هیجان را در کنار هم به گردشگران هدیه می دهند.

در این جزیره می توانید در کنار ساحل قدم زده و ساعت ها به تماشای مناظر کارت پستالی پیش رویتان خیره شوید، در کایاک های مخصوص نشسته و در راستا آبی هیجان انگیز دورتادور جزیره را بگردید، در میان آب های کریستالی شنا نموده و حتی با غواصی به عمق دریا رفته و انواع ماهی های رنگارنگ، مرجان های دریایی وسایر موجودات زیبای آبی را در فاصله چند متری تماشا کنید.

البته لازم به یادآوری است که در کنار بازی های آبی، تفریحاتی مانند سواری در دل جنگل با موتورهای چهارچرخ، پرواز بر فراز طبیعت با زیپ لاین و صخره نوردی از دیگر جاذبه های سفر یک روزه به فی فی هستند.

برای دریافت ویزای تایلند و رزرو تور تایلند با همکاران واحد تور در آژانس هواپیمایی ستالره ونک در تماس باشید.

5 گشت جذاب و هیجان انگیز در پوکت

منبع: ستاره ونک

به "2 شب و3 روز در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 شب و3 روز در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید