ثبت نام دوره های کاردانی به کارشناسی 99 تمدید شد ، مشخص اولویت حضور دانشجویان در دانشگاه از 17 خردادماه

به گزارش وبلاگ بارزند، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

ثبت نام دوره های کاردانی به کارشناسی 99 تمدید شد ، مشخص اولویت حضور دانشجویان در دانشگاه از 17 خردادماه

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ بارزند، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99 به سرانجام رسید

مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری سال 99 از روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه شروع شد و داوطلبان شرکت در این دوره تا ساعت 24 روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه برای ثبت نام جدید بیا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود فرصت داشتند.

آمادگی وزارت علوم برای پشتیبانی از برنامه های آموزش مجازی دانشگاه ها

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره آموزش های مجازی بیان نمود: ضرورت دارد که آموزش های مجازی در آینده به خصوص در سطح بین المللی توسعه یابد و در این خصوص معاون آموزشی وزارت علوم آماده دریافت نظرات و پیشنهادات است همچنین وزارت علوم پشتیبانی از برنامه های دانشگاه ها در این خصوص را جزو برنامه های مهم خود قرار داده است.

وزارت علوم هنوز بخشنامه بازگشایی دانشگاه ها را تدوین نکرده است

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره بازگشایی دانشگاه ها پس از 17 خرداد ماه 99 گفت: هنوز بخشنامه بازگشایی دانشگاه ها تدوین نشده است. ما منتظر دستور وزیرعلوم و مدیر وزارتی وزارت خانه هستیم. ان شاء الله پس از تایین و تلکیف آن ها بخشنامه تدوین می گردد.

تبادلات اساتید و دانشجویان در دوران کرونا به کمترین میزان ممکن رسیده است

امیرعلی سهراب پور معاون آموزشی داشگاه علوم پزشکی تهران گفت: میزان تردد های علمی بین المللی در دوران کرونا دچار صدمات شدیدی شده، به طوری که در این شرایط تبادلات اساتید و دانشجویان به کمترین میزان ممکن رسیده است.

آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور 9 مرداد برگزار می گردد

سعید هاشمی نظری رئیس سازمان سنجش آموزش پزشکی از برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در روز پنجشنبه نهم مرداد ماه به صورت الکترونیک اطلاع داد.

ثبت نام دوره های کاردانی به کارشناسی 99 مجددا در خرداد انجام می گردد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 به صورت اینترنتی از روز 17 اردیبهشت 99 شروع شد و شنبه 27 اردیبهشت ماه 99 سرانجام یافت، اما به منظور ارائه تسهیلات برای داوطلبانی که پیروز به ثبت نام نشدند امکان مجددی از روز 25 تا 31 خردادماه برای ثبت نام در این دوره ها فراهم شد.

ثبت نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری

با توجه به تغییر تاریخ زمان برگزاری آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری - قوه قضاییه سال 1398 به روز پنجشنبه، بیستم شهریورماه 99 شرایطی فراهم شده است تا داوطلبان با مشاهده دفترچه راهنمای آزمون و اصلاحات جدید بتوانند تا دوم خردادماه نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند.

عملکرد دانشگاه ها در ثبت پروپوزال و سرانجام نامه منتشر شد

عملکرد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در همانندجویی سرانجام نامه ها و پیشنهاده ها در 6 ماهه دوم سال 1398 توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران منتشر شد.

اولویت حضور در دانشگاه از 17 خرداد با دانشجویان کارشناسی ارشد است

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه از 17 خردادماه دانشجویانی که در شهر های شرایط قرمز حضور دارند، نمی توانند در دانشگاه حضور یابند، گفت: در دانشگاه های بقیه مناطق نیز اولویت با دانشجویان کارشناسی ارشد برای اتمام پژوهش ها و پروژه های عملی است؛ هم اکنون درصد قابل توجهی از دانشگاه ها با آموزش های غیرحضوری درس ها را پیش می برند و در حال سرانجام مباحث درسی هستند.

تقدیر از برترین مراکز آموزش عالی و فناوری کشور در حوزه تعاملات علمی بین المللی در سال 1398

در نشست مجازی معاونان و مدیران همکاری های علمی بین المللی دانشگاه ها با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه های علم و صنعت ایران، گیلان، علامه طباطبایی، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و پارک علم و فناوری یزد به عنوان برترین مراکز آموزش عالی و فناوری کشور در حوزه تعاملات علمی بین المللی در سال 1398 تقدیر شد.

جزئیات برگزاری آزمون های بین الملل در ایران اعلام شد

طبق هماهنگی های اجرا شده کلیه آزمون های TOEFL, GRE General, GRE Subject, IELTS, Life Skills, UKVI از 21 ماه می 2020 برابر با اول خرداد ماه 1399 به بعد مطابق برنامه های زمانی اعلام شده در زمان ثبت نام متقاضیان، برگزار خواهد شد.

دانشجویان دانشگاه آزاد برای شرکت در امتحانات سرانجام ترم به واحد های دانشگاهی محل زندگی خود مراجعه نمایند

احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور جلوگیری از تردد های غیرضروری و رفاه حال دانشجویان و عدم بازگشایی خوابگاه ها جهت رعایت مسائل بهداشتی، اظهار کرد: براساس تصمیم اتخاذ شده در هیأت رئیسه، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند برای شرکت در امتحانات سرانجام ترم، در واحد دانشگاهی محل زندگی خود و یا نزدیک ترین واحد دانشگاهی محل سکونت خود حضور یابند و نیازی به مراجعه به واحد دانشگاهی اصلی خود نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام دوره های کاردانی به کارشناسی 99 تمدید شد ، مشخص اولویت حضور دانشجویان در دانشگاه از 17 خردادماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام دوره های کاردانی به کارشناسی 99 تمدید شد ، مشخص اولویت حضور دانشجویان در دانشگاه از 17 خردادماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید