پسر دیوید بکام در تیم لیگ برتر انگلیس

به گزارش وبلاگ بارزند، رومئو بکام، پسر اسطوره فوتبال انگلیس، دیوید بکام، در کوشش است تا پا در جای پای پدرش گذاشته و فوتبالیست حرفه ای بشود. او در حال حاضر با باشگاه آمریکایی اینتر میامی، که مالکیتش در اختیار پدر او است، قرارداد حرفه ای دارد.

پسر دیوید بکام در تیم لیگ برتر انگلیس

رومئو تمایل زیادی دارد تا مثل پدرش روزی در فوتبال حرفه ای انگلیس بازی کند. او اخیرا برای تمرین کردن به تیم B باشگاه برنتفورد پیوسته است. باشگاهی که در لیگ برتر حضور دارد. برنتفورد تیمی است که سامان قدوس، ستاره ملی پوش ایرانی، را در ترکیب خود دارد.

بعد از سرانجام فصل لیگ MLS آمریکا رومئو فرصت پیدا کرد تا میامی را ترک نموده و راهی انگلیس بشود. او این روزها به همراه بازیکنان تیم B برنتفورد تمرین می نماید. این تیم قرار است روز شنبه در یک بازی محبت آمیز با تیم کرو الکساندرا به میدان برود و رومئو بکام در این ملاقات حضور خواهد داشت. این اولین باری است که پسر دیوید بکام در انگلیس در یک مسابقه رسمی پا به توپ خواهد شد.

البته این بازی محبت آمیز بدون حضور تماشاچی برگزار خواهد شد ولی استعدادیاب های زیادی برای زیر نظر گرفتن جوانان جویای نام به خصوص در تیم B برنتفورد آن را زیر نظر خواهند داشت.

رومئو بکام 20ساله در حال حاضر با تیم دوم اینترمیامی قرارداد دارد. او برای این تیم 26 بازی انجام داده و دو گل هم به ثمر رسانده است. رومئو با باشگاه پدرش در سال 2021 قراردادی امضا کرد. البته باشگاه در آن موقع فورت لادردیل اف سی نام داشت و دیوید بکام بعد از خرید نامش را به اینترمیامی تغییر داد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "پسر دیوید بکام در تیم لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر دیوید بکام در تیم لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید