دروازه بان فصل بعد پرسپولیس کیست؟

به گزارش وبلاگ بارزند، یحیی گل محمدی از روزی که شهرخودرو را رها کرد و با شرایط عجیب و قراردادی بسیار گرانقیمت راهی پرسپولیس شد تا امروز، با بحران هایی اساسی روبرو بوده است. او برای حل بخش گسترده ای از این مسائل، خود را کاملا تنها احساس کرد. این مسائل فقط مختص این فصل نیست و در لیگ بعد هم پرسپولیسی ها را تحت تاثیر قرار می دهد. یحیی حالا نه تن ها نگران این فصل است، بلکه باید در مورد اتفاقات فصل آینده نیز نگرانی داشته باشد.

دروازه بان فصل بعد پرسپولیس کیست؟

باشگاه پرسپولیس برای حل بخشی از مسائل مالی خود اقدام به فروش علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش خود کرد که بی تردید این موضوع، از یک سو برای سرخپوشان درآمد داشت و از طرف دیگر، باشگاه را تحت تاثیر قرار داد. زیرا تیم فصل بعد، یک ستاره واقعی را در ترکیب خود، غایب می بیند و این موضوع، اصلا کوچک نیست.

بوژیدار می ماند؟

در اولین نگاه، همه یاد بوژیدار رادوشویچ می افتند و اعتقاد دارند این بازیکن می تواند جای خالی بیرانوند را پر کند، اما در این میان چند موضوع مهم وجود دارد؛ اول این که رادوشویچ اصلا در حد و اندازه گلر ملی پوشی که بار ها خود را در رقابت های بین المللی و داخلی به اثبات رسانده، نیست و نمی توان به صورت قطعی گفت که این بازیکن، خاطرات خوش هواداران با بیرانوند را تکرار می کند. او البته آمار بسیار خوبی دارد، اما این موضوع به خاطر انگیزه هایی است که برای فرار از نیمکت نشینی داشته؛ وگرنه در سال های قبل گلر صد درصدی نبوده است. بحث بعدی به مسائل مالی بازمی شود.

عصبانیت مرد کروات

رادوشویچ از باشگاه پرسپولیس طلب نسبتا سنگینی دارد و از سوی دیگر، امیدی هم برای تسویه حساب فوری ندارد. طلب او از فصل گذشته باقی مانده و در این فصل جدا از طلب قرارداد، پاداش قهرمانی، پیروزی ها در لیگ و جام حذفی و موارد دیگر هم به آن اضافه می شود. با این شرایط باید به رادو حق داد که از روی عصبانیت، مصاحبه های تند انجام دهد. او حتی همین حالا می تواند طبق قوانین جدید فیفا، با باشگاه پرسپولیس فسخ یک طرفه کرده و از جمع سرخپوشان جدا شود. حتی می تواند مطالبات خود را به همراه غرامت دیرکرد از باشگاه پرسپولیس با شکایت به فیفا دریافت کند. هر چند قرارداد تازه ای بسته، اما این قرارداد رسمی نیست و فقط یک توافق پس از جلسه ای محبت آمیز بود و کلی شرط و شروط برای تمدید وجود داشت.

کار سخت یحیی

اگر تصور کنیم رادوشویچ دروازه بان بسیار خوبی است و در تیم می ماند، باز هم پرسپولیس باید دنبال یک گلر دیگر باشد تا نیمکت خود را تقویت کند. با این حال یحیی گل محمدی کار سختی برای پیدا کردن جانشین بیرانوند یا ذخیره نشین رادو در فصل آینده دارد. از سوی دیگر، دروازه بان هایی که همراه سرخ ها تمرین می کنند، آن قدر قدرتمند نیستند که گل محمدی بتواند روی آن ها حساب ویژه ای باز کند.

ستاره ای که از دست سرخ ها می پرد

در هفته گذشته نام پیام نیازمند، دروازه بان جوان و ملی پوش سپاهان برای جانشینی بیرانوند سر زبان ها افتاد و خیلی ها گفتند نیازمند در لیگ بعدی به پرسپولیس می آید تا جای خالی بیرانوند را پر کند، اما این بازیکن در مصاحبه با ارگان خبری باشگاه سپاهان به صورت شفاف گفت دنبال سفر به اروپا و حضور در یک باشگاه خارجی است. با این حساب پیام نمی خواهد در ایران به فوتبالش ادامه دهد و از این رو شانس پرسپولیسی شدن را از دست داده و از لیست خرید پرسپولیس خط می خورد. حالا یحیی باید دنبال جذب یک گلر دیگر برود؛ کاری که به نظر می رسد در شرایط فعلی بسیار سخت ودشوارباشد.

نام هایی که قطار شدند

در این میان و از حالا، کلی نام برای حضور در پرسپولیس قطار شده اند. از محمدرضا اخباری دروازه بان نیمکت نشین تراکتور گرفته تا علیرضا حقیقی و سوشا مکانی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و کلی حاشیه برای سرخ ها ساختند. چند دروازه بان جوان در کنار تعدادی از گلر هایی که سابقه همکاری با یحیی در تیم های دیگر را داشتند هم، برای جانشینی بیرانوند و حضور در پرسپولیس نام شان به گوش می رسد، اما همه این مسائل، یک معمای جدی برای یحیی می سازد و تعیین نیست او چطور می خواهد آن را حل نماید.

منبع: روزنامه جام جم

منبع: فرارو

به "دروازه بان فصل بعد پرسپولیس کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان فصل بعد پرسپولیس کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید