مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون ارشد فراگیر از فردا، 15 بهمن ماه آغاز می شود

به گزارش وبلاگ بارزند، تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1399 از فردا، 15 بهمن آغاز می شود.

مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون ارشد فراگیر از فردا، 15 بهمن ماه آغاز می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ بارزند، کارت شرکت در آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1399 از امروز سه شنبه 14 بهمن برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت؛ لذا متقاضیان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ مشخص شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و یا اطلاعات ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان مشخص شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به شهر حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مُهر بودن، واضح نبودن عکس و یا عکس اشتباهی باشد، لازم است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به کننده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کند در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات باوی رفتار خواهد شد.

کننده سازمان سنجش آموزش کشور در روز پنجشنبه 16 صبح از ساعت 8:30 تا 12:00 و بعد از ظهر از ساعت 14:00 تا 17:00 در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

آزمون در روز جمعه 17 بهمن ماه برگزار می شود و هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. مخدوش کردن و پاره کردن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلف و تقلب محسوب می شود و با متقاضیان متخلف برابر قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

همه متقاضیان این آزمون لازم است از فردا چهارشنبه 15 بهمن به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان در این سامانه نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون ارشد فراگیر از فردا، 15 بهمن ماه آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون ارشد فراگیر از فردا، 15 بهمن ماه آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید