خبرنگاران کاراته کاهای کرمانشاه چهار مدال در مسابقات مجازی کشور کسب کردند

به گزارش وبلاگ بارزند، کرمانشاه- خبرنگاران- کاراته کاهای کرمانشاهی در نخستین دوره مسابقات مجازی کاتای قهرمانی کشور پیروز به کسب چهار مدال برنز شدند.

خبرنگاران کاراته کاهای کرمانشاه چهار مدال در مسابقات مجازی کشور کسب کردند

صبا امیریان در رده سنی بزرگسالان، سوگول امیریان در رده سنی نونهالان و آیلا گلعنبر و رها کرد هردو در رده سنی خردسالان مدال آوران تیم کرمانشاه در نخستین دوره مسابقات کاراته مجازی کشور بودند.

تیم کاراته کرمانشاه با کسب چهار مدال برنز خود همراه با استان مرکزی در صندلی مشترک هفدهم کشور ایستاد.

نخستین دوره مسابقات مجازی کاتای کشور در جهت تحقق پویش در خانه می مانیم و ورزش می کنیم با شرکت یک هزار و 550 ورزشکار زن و مرد در رده های سنی مختلف برگزار گردید.

این مسابقات را 60 داور آسیایی و جهانی و در پنج مرحله برابر قوانین فدراسیون جهانی کاراته قضاوت کردند.

در انتها این رقابت ها نیز استان فارس با کسب 6 طلا، سه نقره و 9 برنز در مجموع تمام رده های سنی، عنوان قهرمانی را کسب کرد و تهران و آذربایجان شرقی نیز دوم و سوم شدند.

در این مسابقات که با حضور همه استان های کشور برگزار گردید، ورزشکاران 22 استان پیروز به کسب مدال شدند.

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت باشگاه ها و رشته های ورزشی به حالت تعلیق درآمد و کماکان برگزاری مسابقات به صورت گروهی در کشور ممنوع است.

تا انتها سال گذشته چهار هزار و 873 ورزشکار سازمان یافته زیر نظر هیات کاراته استان کرمانشاه فعالیت می کردند که 2 هزار و 590 نفر انها را بانوان و 2 هزار و 283 نفر را نیز مردان تشکیل می دهند.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 112 هزار و 725 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 50 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6 هزار و 783 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (24 اردیبهشت) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هزار و 958 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در کشور شناسایی شد و با در نظر دریافت موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- 19 در کشور به 112 هزار و 725 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کاراته کاهای کرمانشاه چهار مدال در مسابقات مجازی کشور کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاراته کاهای کرمانشاه چهار مدال در مسابقات مجازی کشور کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید