مسئله ای در تامین کالاهای اساسی شهرستان مرند وجود ندارد

به گزارش وبلاگ بارزند، مدیرکل جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت:با تمام امکانات و قوا در تامین، توزیع و نظارت بر کالا های اساسی در شهرستان مرند ورود پیدا کردیم و از بابت تامین این کالا ها هیچ گونه مشکل و محدودیتی وجود ندارد.

مسئله ای در تامین کالاهای اساسی شهرستان مرند وجود ندارد

وبلاگ بارزند تبریز -آقای فتحی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی شهرستان مرند گفت: با تمام امکانات و قوا در تامین، توزیع و نظارت بر کالا های اساسی همانند مرغ گرم، مرغ منجمد، تخم مرغ، شکر و برنج در شهرستان مرند ورود پیدا کردیم و از بایت تامین این کالا ها هیچ گونه مشکل و محدودیتی وجود ندارد.

استان آذربایجان شرقی یکی از قطب های اصلی فراوری مرغ و تخم مرغ در کشور است و از این رو هیچ گونه مسئله ای در تامین این کالا ها نداریم و مشکلاتی که در بازار وجود دارد به علت عدم نظارت کافی در توزیع این اقلام است که از این پس با حضور ماموران نظارتی، نظارت بر توزیع این محصولات در سراسر استان افزایش پیدا خواهد نمود تا این کالا ها با نرخ مصوب به راحتی در دسترس مردم قرار گیرند.

میوه شب عید در استان تامین شده است و در روز های آینده به مرور در اختیار شهرستان ها برحسب جمعیت شهرستان ها قرار داده خواهد شد که قیمت این میوه ها 15 الی 30 درصد از قیمت کف بازار پایین تر خواهد بود.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مسئله ای در تامین کالاهای اساسی شهرستان مرند وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای در تامین کالاهای اساسی شهرستان مرند وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید