قابلیت کراس پلی فیفا 22 به کنسول های نسل نهمی می آید

به گزارش وبلاگ بارزند، کمپانی الکترونیک آرتز اعلام نموده است که به زودی آزمایش قابلیت کراس پلی بازی فیفا 22 را روی کنسول های ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 5 و سرویس گوگل استیدیا شروع خواهد نمود. هیچ تاریخ دقیقی به جز آینده نزدیک به وسیله کمپانی ارائه نشده اما این ناشر تأیید نموده که این قابلیت از مسابقات آنلاین به صورت فصلی و محبت آمیز پشتیبانی خواهد نمود.

قابلیت کراس پلی فیفا 22 به کنسول های نسل نهمی می آید

گوران پوپوویچ به عنوان یکی از اعضای دفتر الکترونیک آرتز در ونکوور کانادا در این باره گفت:

هنگامی که فیفا 22 برای دریافت این قابلیت آزمایشی به روزرسانی گردد، بازیکنان می توانند به وسیله ویجتی که در گوشه سمت راست پایین منوی اصلی واقع شده است، از آن استفاده نمایند. بعلاوه در این حالت، در صورتی که دوست شما هم این قابلیت را فعال نموده باشد، نوع پلتفرم او را می توانید مشاهده کنید.

نبود قابلیت کراس پلی در فیفا یکی از چیزهای عجیب بازی بوده است؛ به خصوص در مقایسه با سایر بازی های چند نفره که در حال حاضر از آن پشتیبانی می نمایند. اکنون که فیفا 22 به وسیله اشتراک PS Plus در دسترس بسیاری از بازیکنان قرار گرفته، قطعا کاربران آن افزایش خواهند یافت و احتیاج به این قابلیت بیشتر احساس می گردد. لازم به ذکر است که با اشتراک ذکر شده تنها به نسخه پلی استیشن 4 بازی دسترسی خواهید داشت.

از طرفی آینده بازی در الکترونیک آرتز زیر سؤال است، زیرا اندرو ویلسون، مدیر عامل این کمپانی، در یک جلسه داخلی اطلاعات بیشتری درباره اختلاف احتمالی آن ها با سازمان فیفا فاش نموده است. او بیان نمود که بازی های محبوب و فوتبالی این شرکت بدون مشارکت بلند مدت با فیفا می توانند بهتر عمل نمایند. در واقع قرارداد 10 ساله الکترونیک آرتز و فیفا جهت دریافت مجوز نام بازی و غیره در خاتمه سال 2022 پس از جام جهانی قطر به خاتمه می رسد. در حالی که نسخه بعدی فیفا احتمالا با نام FIFA 23 منتشر خواهد شد، اگر الکترونیک آرتز تصمیم به تمدید قرارداد نگیرد، احتمالا مانند سری PES شاهد تغییر نام مجموعه فیفا خواهیم بود.

فیفا 22 هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ

به "قابلیت کراس پلی فیفا 22 به کنسول های نسل نهمی می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت کراس پلی فیفا 22 به کنسول های نسل نهمی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید