طارمی هم شایسته کسب عنوان آقای گلی پرتغال است

به گزارش وبلاگ بارزند، در یکی از مسابقات هفته سی و سوم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم بنفیکا به مصاف آوس رفت و با نتیجه پرگل 4 بر صفر به پیروزی رسید.

طارمی هم شایسته کسب عنوان آقای گلی پرتغال است

لوییز پیزی مهاجم بنفیکا یکی از گل های تیمش را در این مسابقه به ثمر رساند تا با 18 گل، به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ پرتغال قرار بگیرد. بعد از وی، پائولینو از براگا و وینیسیوس از بنفیکا با 17 گل در رده دوم هستند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه هم با 16 گل در تعقیب این بازیکنان است.

این در حالی است که تنها یک هفته دیگر از لیگ پرتغال باقی مانده است و همین مسئله رقابت برای رسیدن به عنوان آقای گلی را جذابتر و حساستر کرده است.

پیزی شب گذشته بعد از خاتمه بازی گفت: جوایز انفرادی همیشه بعد از عناوین جمعی و تیمی است. من از نتیجه این فصل بسیار ناراحتم. این چیزی نیست که ما می خواستیم. در واقع من نگران خاتمه فصل به عنوان بهترین گلزن نیستم.

مهاجم بنفیکا تاکید کرد: چه من، چه وینیسیوس، پائولینو یا طارمی فکر می کنم همه مستحق کسب این عنوان باشند. مهمترین چیز این است که کار کل تیم را مورد توجه قرار بدهیم. من به راموس هم که در این بازی حضور داشت و دو گل به ثمر رساند، تبریک می گویم.

به گزارش وبلاگ بارزند، تیم فوتبال پورتو با 82 امتیاز قهرمان لیگ پرتغال شده است. بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون هم با 74 و 60 امتیاز دوم و سوم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طارمی هم شایسته کسب عنوان آقای گلی پرتغال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی هم شایسته کسب عنوان آقای گلی پرتغال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید