بازی پورتو با اخراج طارمی جنجالی شد، دریافت کارت قرمز در دقیقه 95

به گزارش وبلاگ بارزند، تیم فوتبال پورتو در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال روز گذشته به مصاف تیم پاکوس ده فریرا رفت که در نهایت پیروز شد با نتیجه 2 بر یک پیروز گردد و به فرایند بردهای خود در لیگ پرتغال ادامه بدهد.

بازی پورتو با اخراج طارمی جنجالی شد، دریافت کارت قرمز در دقیقه 95

مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو حضور داشت اما در دقیقه 95 با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.

طارمی قصد داشت در لحظات انتهای بازی برای پورتو پنالتی بگیرد و برخوردی با مدافع تیم حریف در محوطه جریمه داشت اما داور این حرکت را شبیه سازی تشخیص داد و به طارمی کارت زرد دوم را نشان داد. طارمی در نیمه نخست کارت زرد اول را گرفته بود.

طارمی بعد از گرفتن کارت قرمز با بازیکنان حریف درگیری هم پیدا کرد ولی کوشش او برای اقناع داور به اینکه تصمیم اشتباهی گرفته است، بی نتیجه ماند.

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم پورتو در انتها این مسابقه درباره اینکه آیا این صحنه پنالتی بوده است؟ به SportTV اظهار کرد: طارمی به من گفت که بدون هیچ تردیدی بازیکن حریف او را لمس نموده است. من صحنه را ندیدم ولی به بازیکنم اعتماد دارم.

وی در مورد تاثیر غیبت طارمی در ملاقات آینده پورتو تاکید نمود: بازیکنان دیگری هم داریم که مطمئناً از آنها استفاده می کنیم. با نبود طارمی مسئله ای ندارم چون نفرات دیگری هستند.

به گزارش وبلاگ بارزند، تیم فوتبال پورتو با این برد 20 امتیازی شد و بعد از بنفیکا (21 امتیاز و یک بازی کمتر) در رده دوم جدول باقی ماند. اسپورتینگ هم با 20 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی پورتو با اخراج طارمی جنجالی شد، دریافت کارت قرمز در دقیقه 95" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی پورتو با اخراج طارمی جنجالی شد، دریافت کارت قرمز در دقیقه 95"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید