شهرهایی که در اردیبهشت سوژه مناسبی برای سفر هستند

به گزارش وبلاگ بارزند، ایسکانیوز/ بدنبال آخرین خبرهای واصله، این پرسش مطرح می شود که شهرهایی که در اردیبهشت سوژه مناسبی برای سفر هستند، کدامند؟

شهرهایی که در اردیبهشت سوژه مناسبی برای سفر هستند

محلات

در این زمان باید از دهکده گلی که در این منطقه قرار گرفته است، تماشا کنید. این دهکده گل به هلند ایران معروفیت دارد. انواع گل و گیاهان زینتی و خانگی در این مکان موجود است و می توانید از آنها تهیه کنید. در توصیف آب و هوای شگفت انگیز و زیبایی های بی دریغ طبیعت محلات هر آنچه که بگوییم اغراق نیست و کم گفته ایم. در تمام عمرتان باید حداقل یک اردیبهشت را برای سفر به محلات اختصاص دهید. مطمئنا قفل شکسته خواهد شد و بهارهای بیشتری را به این شهرستان کوچک می روید. اردیبهشت رویش گلهای این منطقه تقریبا به تکامل می رسد.

بیشتر بخوانیدمعرفی تعدادی از معروف ترین جاذبه های تماشای محلات

شیراز

شیراز که به شهر گل و بلبل و شعر و شاعری و هنر معروفیت دارد باغ هایی بی نظیر دارد که در اردیبهشت در برترین حالت خود قرار می گیرند. جدای از معماری زیبای بناهای این باغ ها، طبیعت این باغ ها بقدری زیباست که یک سالتان را می سازد. البته در میان بازدید از باغ های زیبای شیراز پیشنهاد می کنیم حتما به حافظیه هم در اردیبهشت سری بزنید و یک فالوده خوشمزه در میان طبیعت این مکان زیبا نوش جان کنید.

بیشتر بخوانیدمعرفی تماشای های شیراز | سفر به شهر عشاق

سرعین

تنها چشمه آب گرم سرعین نیست که با وجود هواداران بسیار زیادش به عنوان جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می گردد، بلکه سرعین به علت نزدیکی با کوههای سبلان در اردیبهشت ماه منظره ها شگفت انگیزی را پیش روی مسافران قرار می دهد. این منطقه یکی از برترین مکانهای داخلی برای سفر در اردیبهشت بشمار می رود. تجربه بازدید از جاذبه های طبیعی این شهر و لذت استفاده از چشمه های آب گرم از مواردی است که قطعا از آن لذت می برید.

بیشتر بخوانیدتماشای های سرعین ما را به اوج خواهد بردمنبع: همگردی

به "شهرهایی که در اردیبهشت سوژه مناسبی برای سفر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهایی که در اردیبهشت سوژه مناسبی برای سفر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید