سری شیائومی 12T احتمالا در تاریخ 12 مهر معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ بارزند، طی هفته های گذشته گزارش ها و شایعات زیادی در خصوص گوشی های سری شیائومی 12T منتشر شده است. حالا یکی از افشاگران با انتشار یک پوستر اعلام نموده که این گوشی ها در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) رسما معرفی خواهند شد. با توجه به اینکه این افشاگر سابقه خوبی دارد، می توانیم این خبر را جدی بگیریم.

سری شیائومی 12T احتمالا در تاریخ 12 مهر معرفی می گردد

در همین رابطه باید به رندرهای منتشر شده از این گوشی ها هم اشاره کنیم و در کل به نظر می رسد با شیائومی 12T و 12T پرو روبرو خواهیم شد. بر اساس رندرهای فاش شده، این دو گوشی از نظر طراحی تفاوت خاصی با هم ندارند ولی باید خاطرنشان کنیم که قرار است مدل پرو با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی به دست کاربران برسد.

شیائومی برای مدل پرو از نمایشگر 6.6 اینچی استفاده نموده که در کنار آن باید به بهره گیری از اسنپدراگون 8 نسل 1 هم اشاره کنیم. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از سرعت شارژ 120 واتی پشتیبانی می نماید. در کنار دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی هم دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. کاربران برای ثبت عکس های سلفی باید از دوربین 20 مگاپیکسلی بهره ببرند.

مدل استاندارد این خانواده مبتنی بر نمایشگر 6.7 اینچی است و Dimensity 8100 قلب تپنده آن محسوب می گردد. برخلاف مدل پرو، این گوشی با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی راهی بازار می گردد ولی از نظر دو دوربین دیگر تفاوتی با مدل پرو ندارد. بعلاوه باید به وجود باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم اشاره کنیم.

در مراسم رونمایی از این گوشی ها، قرار است تبلت ردمی تب و ایرباد ردمی TWS هم معرفی شوند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری شیائومی 12T احتمالا در تاریخ 12 مهر معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری شیائومی 12T احتمالا در تاریخ 12 مهر معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید