خبرنگاران روستاییان مازندران 315 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال گرفتند

به گزارش وبلاگ بارزند، ساری - خبرنگاران - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استاندار مازندران گفت که در سال جاری روستاییان در قالب اشتغال روستایی حدود سه هزار و 150 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

خبرنگاران روستاییان مازندران 315 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال گرفتند

به گزارش وبلاگ بارزند ، کامران اصغری عصر روز چهارشنبه در شورای اشتغال و کارآفرینی استان که با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در ساری برگزار شد ، افزود : با پرداخت این تسهیلات برای چهار هزار و 877 نفر در مناطق روستایی استان مازندران ایجاد اشتغال شده است.

وی اعتبار اشتغال روستایی استان را در سال جاری سه هزار و 390 میلیارد ریال گفت و گفت : طرح های روستایی برای پرداخت بقیه تسهیلات باقی مانده از این بخش نیز در دست بررسی قرار گرفته است که پس از تایید این تسهیلات به آنها پرداخت خواهد شد.

اصغری افزود : علاوه بر آن مرحله جدید نیز یکهزار و 440 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به مازندران ابلاغ شده است که پس از تایید طرح ها برای به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت : تا به امروز چهار هزار طرح روستایی برای دریافت این تسهیلات به بانک ها ارسال شده است.

وی گفت : برای پرداخت تسهیلات به این تعداد متقاضیان حدود 2 هزار 800 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که 2 برابر سهمیه مصوب برای اشتغال روستایی مازندران در مرحله پنجم است.

او ادامه داد : در مجموع حدود 80 درصد از تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران به طرح های مرتبط به کشاورزی به عنوان قطب توسعه استانی پرداخت شد.

اصغری از پایین بودن سقف تسهیلات اشتغال خانگی استان نیز انتقاد کرد و خواهان افزایش سهم استان از محل این تسهیلات شده است.

استان مازندران سه هزار روستا دارد که 47 درصد از جمعیت سه میلیون و 300 هزار نفری استان در مناطق روستایی سکونت دارند. براساس آخرین آمار نرخ بیکاری مازندران حدود 9 درصد است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران روستاییان مازندران 315 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روستاییان مازندران 315 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید