براون: روزهای فوق العاده ای را در ایران گذراندم، چیزی جز سیاست مردم را نمی ترساند

به گزارش وبلاگ بارزند، ملی پوش پیشین بسکتبال ژاپن گفت: زمانی که در ایران بودم، متوجه شدم که چیزی جز سیاست مردم را نمی ترساند و روزهای فوق العاده ای را در ایران گذراندم.

براون: روزهای فوق العاده ای را در ایران گذراندم، چیزی جز سیاست مردم را نمی ترساند

به گزارش وبلاگ بارزند، ایرا براون ملی پوش آمریکایی الاصل تیم بسکتبال ژاپن، ورود جالبی به دنیای بسکتبال داشت. او پس از سرانجام دبیرستان توسط تیم بیسبال کانزاس سیتی رویالز در MLB درفت شد و 5 سال هم بیسبال بازی کرد ولی در نهایت جذب بسکتبال شد و به آمریکای مرکزی و جنوبی رفت.

بروان در سال 2011 وارد لیگ ژاپن شد. او می گوید: حدود 10 سال است که در ژاپن هستیم و احساس خوش شانسی می کنم. مردم ژاپن، فوق العاده هستند و فرهنگ و جامعه بزرگی دارند. در اینجا چیزی برای نگرانی وجود ندارد و من به همه توصیه می کنم به ژاپن بیایند.

براون به لطف دریافت تابعیت ژاپنی در آسیا کاپ 2017 (لبنان) و آسیا چلنجر 2016 (ایران) با پیراهن تیم ملی ژاپن به میدان رفت. این بازیکن 37 ساله می گوید: پیش از سفر به ایران استرس فراوانی به دلیل تنش های سیاسی بین ایران و آمریکا داشتم چون به هر حال من در اصل یک آمریکایی هستم. در زمانی که در ایران بودم اما متوجه شدم که چیزی جز سیاست مردم را نمی ترساند و روزهای فوق العاده ای را در ایران گذراندم.

وی توضیح داد: من در زمین یک جنگجوی واقعی هستم و به همین خاطر است که از رقابت با بازیکنانی مثل دار تاکر از اردن، فادی الخطیب از لبنان، حامد حدادی، را گونا از کره و کینسی دیوس از چین تایپه لذت زیادی بردم و برایم ارزشمند بود. همه این بازیکنان، دوستان خوبی برای من هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "براون: روزهای فوق العاده ای را در ایران گذراندم، چیزی جز سیاست مردم را نمی ترساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "براون: روزهای فوق العاده ای را در ایران گذراندم، چیزی جز سیاست مردم را نمی ترساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید