امین تر از نهادهای انقلابی وجود ندارد ، کشور به لحاظ شاخص ها رو به بهبود نهاده شده است ، در سفر روسیه هر پیشنهادی که مطرح کردیم، مورد استقبال نهاده شد

به گزارش وبلاگ بارزند، مخبربا تاکید بر اینکه برای واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی، امین تر از نهادهای انقلابی وجود ندارد، گفت: نهادهای انقلاب اسلامی باید نهضتی برای واگذاری و تصدی کارها از دولت به مردم راه اندازی نموده و با اعتمادبه این مجموعه ها دارد، نقدینگی موجود در جامعه را به میدان سرمایه گذاری در کشور وارد نمایند.

امین تر از نهادهای انقلابی وجود ندارد ، کشور به لحاظ شاخص ها رو به بهبود نهاده شده است ، در سفر روسیه هر پیشنهادی که مطرح کردیم، مورد استقبال نهاده شد

به گزارش وبلاگ بارزند آنلاین، محمد مخبر در ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت به نقش برجسته نهادهای انقلاب اسلامی در فراز و نشیب های مالی کشور اشاره و خاطر نشان کرد: البته نهادهای انقلاب اسلامی در گذشته نیز نقش آفرین بوده اند اما امروز سامان فرآیندی پیدا نموده و به الگوهایی در کشور تبدیل شده اند.

معاون اول رییس جمهور قدرت ریسک پذیری، تصمیم گیری، اعتماد به نفس و تقید را از ویژگی های مدیران برآمده از نهادهای انقلابی برشمرد و گفت: در بدنه این مجموعه ها، نیروهایی فرهیخته، ارزشمند، دانا، مدیر و کارا شکل گرفته و صمیمیت، صداقت و برادری در میان آنها حاکم است.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به برگزاری ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت خاطر نشان کرد: چنین فرآیندی در هشتاد کشور جهان نیز راه اندازی شده چرا که آثار بسیار مهمی دارد و امکان مقایسه عملنمودها را هم برای خود دستگاه ها و هم برای دستگاه های مشابه فراهم می نماید.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز کشور به لحاظ شاخص ها رو به بهبود نهاده شده است توضیح داد: امروز شاهد اصلاح در تورم، پایه پولی، نقدینگی، سرمایه گذاری و ناترازی دارایی های دولت و بانکها هستیم و دیپلماسی کشور نیز به نقطه بسیار خوبی رسیده است به نحوی که در سفر اخیرم به روسیه که برای شرکت در مجمع مالی خزر انجام شد، هر پیشنهادی که ازسوی جمهوری اسلامی در خصوص قراردادها، پیمان های پولی و سرمایه گذاری مطرح کردیم، از سوی مقامات کشورهای شرکت نماینده مورد استقبال نهاده شد.

مخبر در ادامه با اشاره به مسائل بخش خصوصی در کشور گفت: در اصل 44 قانون اساسی دو موضوع اصلی نهفته است که یکی تاسیسی و ایجادی و دیگری در خصوص واگذاری بوده که مورد اول تقریباً مورد فراموشی نهاده شده و در خصوص دوم نیز به درستی عمل نشده است.

وی با تاکید بر اینکه حل مسائل کشور صرفا به وسیله دولت و با سرمایه های دولتی میسر نیست، اضافه نمود: نهادهای انقلاب اسلامی می توانند با استفاده از ظرفیت های مردمی نسبت به سرمایه گذاری در کشور اقدام نمایند و این امر مهم به وسیله نهادهای انقلابی امکان پذیر است چرا که مردم به این نهادها اعتماد دارند.

معاون اول رییس جمهور با یادآوری اینکه در طول دولت های گذشته، نهادهای انقلاب اسلامی همیشه یاری حال دولت ها بوده اند، گفت: امروز در دولت سیزدهم، رییس جمهور نگاه ویژه ای به این نهادها دارد و انتظار داریم که این نهادها و شرکت ها و موسسات زیرمجموعه آنها برای خود ماموریتی مهم در نظر بگیرند و در عرصه های مالی گام های بلندتر و مهمتری بردارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "امین تر از نهادهای انقلابی وجود ندارد ، کشور به لحاظ شاخص ها رو به بهبود نهاده شده است ، در سفر روسیه هر پیشنهادی که مطرح کردیم، مورد استقبال نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین تر از نهادهای انقلابی وجود ندارد ، کشور به لحاظ شاخص ها رو به بهبود نهاده شده است ، در سفر روسیه هر پیشنهادی که مطرح کردیم، مورد استقبال نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید