اصرارداریم لیگ قهرمانان مثل همواره باشد، منتظر مجوز ادامه لیگ هستیم

به گزارش وبلاگ بارزند، سهیل مهدی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به موضع قبلی ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا مبنی بر لغو تمام بازی های فوتبال کشور گفت: رقابت های لیگ برتر و سایر مسابقات فصل جاری را زمانی می توانیم برنامه ریزی کنیم که مجوز برگزاری بازی صادر گردد.

اصرارداریم لیگ قهرمانان مثل همواره باشد، منتظر مجوز ادامه لیگ هستیم

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر اضافه کرد: اولویت با حفظ سلامتی بازیکنان و عوامل برگزاری بازی هاست. باید این اصل را حفظ کنیم. بازه زمانی برگزاری بازی ها نیز به دیدگاه فیفا بستگی دارد. باید دید زمانی که فدراسیون دنیای فوتبال و AFC بابت تعویق فوتبال در سرتاسر دنیا می دهند به چه میزان است.

مهدی که مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها از سوی فدراسیون فوتبال نیز هست، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا AFC درباره نحوه برگزاری ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا مکاتبه ای داشته است؟ توضیح داد: شنیده ام که مسئولان کنفدراسیون آسیا مکاتباتی با فدراسیون داشته اند اما هنوز مطلبی به دست من نرسیده است. با این حال فکر می کنم ظرف یکی دو روز آینده در جریان این موضوع قرار بگیرم.

مهدی تاکید نمود: اصرار داریم بازی های لیگ قهرمانان طبق روال گذشته بصورت رفت و برگشت برگزار گردد. نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در دو هفته ابتدایی که مسابقات برگزار گردید میهمان بودند. نباید حقوق باشگاه ها ضایع گردد. می خواهیم منافع هر چهار باشگاه را حفظ کنیم. برگزاری بازی بصورت تک بازی و در یک کشور باب میل ما نیست.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این سوال که در برنامه جدید بازی ها تعامل لازم با دراگان اسکوچیچ وجود خواهد داشت؟ یادآور شد: قبل از تعویق بازی های فوتبال باشگاهی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسات منظمی را با سرمربی تیم ملی داشتیم اما پس از تعویق بازی ها چنین شرایطی به وجود نیامد. به هر حال منافع تیم ملی را نیز بطور کامل آنالیز می کنیم تا با کمترین مشکل و بیشترین تعامل، کار را پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اصرارداریم لیگ قهرمانان مثل همواره باشد، منتظر مجوز ادامه لیگ هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرارداریم لیگ قهرمانان مثل همواره باشد، منتظر مجوز ادامه لیگ هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید