اختصاص اعتبار برای تکمیل 3 پل در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ بارزند، معاون عمرانی استاندار از مدیران حوزه راه کهگیلویه و بویراحمد خواست برای تخصیص اعتبار، ابنیه طرح همزمان با خاکبرداری انجام گردد.

اختصاص اعتبار برای تکمیل 3 پل در کهگیلویه و بویراحمد

کیامرث حاجی زاده در جلسه شواری فنی با بیان اینکه عمر طرح های عمرانی از 15 و 17 سال بسیار کاسته شده است گفت: در مدت 2 سال اخیر چندین طرح کلنگ زنی و افتتاح شد، بنابراین اگر بخواهیم می توانیم طرح های عمرانی را در مدت زمان کمی به بهره برداری برسانیم.

وی اضافه نمود: برای پل چهارم از محل اعتبارات نفت 10 میلیارد تومان و پل بنسنجان 20 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید نمود: این طرح باید فعال و به زودی بهره برداری گردد، در غیر این صورت ماده 46 قانون برای پیمانکار اجرا می گردد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص اعتبار طرحهای سفر سال گذشته رئیس جمهور اطلاع داد و اعلام کرد: انتظار می رود با تخصیص این اعتبار، شاهد تحول جدی در حوزه عمرانی استان باشیم.

تاکید نمود: تعداد کمی از طرح ها در استان غیبرطرفال هستند که از محل های مختلف برای آنها اعتبار در نظر گرفته می گردد.

حاجی زاده عنوان نمود: عمده طرح ها و اعتبارات استان در حوزه راه و آب است لذا دستگاه های متولی با توجه به در پیش بودن فصل سرما خصوصا در منطقه ها سردسیری طرحهای حوزه راه را فعال نمایند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران حوزه راه استان توجه داشته باشند؛ دلیلی ندارد پول بابت خاکبرداری از حساب دستگاه برداشته گردد اما ابنیه انجام نگیرد و طرح از مدار خارج گردد.

وی خواهان پالایش در انتخاب پیمانکاران شد و اضافه نمود: نباید به پیمانکاری که در حوزه راه ضعیف عمل نموده در حوزه دیگری طرح واگذار گردد و نظارت همه جانبه بر طرح ها اولویت دستگاه ها است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران برنامه زمان بندی نظارت بر پروژه ها را ارائه دهند، گفت: مدیران با همراهی فرمانداران در روزهای تعطیل و بعد از ظهرها بر طرحهای شهرستان نظارت و در صورتی که معارضی وجود داشت مشکل را برطرف نمایند.

وبلاگ بارزند کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص اعتبار برای تکمیل 3 پل در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار برای تکمیل 3 پل در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید