آشنایی کامل با پارک های آبی گوا

به گزارش وبلاگ بارزند، پارک آبی گوا

هنگامی که به شهر گوا در هند وارد می شوید، پس از کمی گشت و گذار با مناظر این شهر آشنا خواهید شد. با یک روز گشتن در تور گوا می توانید جاذبه های این شهر را ببینید و حتی برای صفحات اجتماعی خود، بهترین عکس ها را بگیرید. خطوط سواحلی بسیار که با بناهای مذهبی دیدنی، هتل ها و اقامتگاه ها پر شده اند از جمله این جاذبه هاست. برای تکمیل شدن تفرحات سفر خود در این شهر، در مجله خبرنگاران پیشنهاد می دهیم که به پارک های آبی گوا هم بروید. اگر با خانواده و بچه ها خود به پارک آبی گوا بروید، می توانید خستگی پیاده روی در سواحل گوا را با هیجان بازی ها و تفریحات آبی عوض کنید. گوا چندین پارک آبی بی نظیر دارد که نامشان در میان جاذبه های گوا گنجانده شده است.

آشنایی کامل با پارک های آبی گوا

پارک آبی اسپلش داون | Splashdown Water Park

یکی از بهترین پارک های آبی گوا، پارک آبی اسپلش داون است. پارک آبی گوا که دروازه ای به اوقات فراغت و تعطیلات شما در سفرتان خواهد بود. در این پارک، طعم هیجان و آّب بازی را به همراه بسیاری از وسایل هیجان انگیز مختلف خواهید چشید. سرسره های آبی این پارک، تا 4 طبقه و پیچش بوده و بسیار خاص طراحی شده اند. استخرهای تفریحی در کنار سرسره های قایق های بادی هر گردشگری را ساعت ها سرگرم می نمایند. در جهتهای ماجراجویی پارک آبی گوا پیاده روی کنید. رودخانه های مختلفی در این پارک طراحی شده است که انجام انجام تفریحات آبی را برای شما امکان پذیر می نماید. می توان گفت که تمام بازی ها و تفریحات این پارک آبی بسیار پرخطر و هیجان انگیز است و باید استرس را در این پارک فراموش کنید.

این منطقه تفریحی همچنین در کنار یکی از بهترین اقامتگاه های گوا واقع شده که بهترین اقامت را برای شما فراهم می آورد. همچنین دسترسی به پارک آبی هم برایتان راحت تر خواهد بود. در محل پارک آبی اسپلش داون گزینه های تفریحی دیگری مانند باربیکیو، کافه ها و مغازه های پیتزا فروشی قرار گرفته اند. پس از بابت وعده های غذایی و کم آوردن انرژی اصلا نگران نباشید. ساحل اسپلش داون بیگ کاهونا (Splashdowns Big Kahuna Beach) هم در نزدیکی این پارک آبی گوا قرار گرفته است.

قیمت بلیت ورودی

  • عظیمسال: 900 روپیه
  • بچه ها: 763 روپیه
  • مردم و شهروندان هندی بالای 60 سال: 585 روپیه
  • بچه ها زیر 2 سال رایگان هستند.

قیمت ورودی در روزهای دوشنبه- آدینه از ساعت 15:00 حدود649 روپیه است.

پنج شنبه ها بازی اسپلش ان (Splash N Play) از ساعت 9 صبح تا 10:30 صبح، 325 روپیه است.

  • ساعات بازدید: در مجموع ساعات بازدید روزانه از این پارک، 10:30 تا 06:00 بعد از ظهر است.

لباس های قابل پوشیدن در پارک: لباسی که می پوشید باید ضد آب و نایلونی باشد. همچنین اگر لباس شنا ندارید، از پارک آبی اسپلش داون می توانید بخرید و یا حتی کرایه کنید.

  • شماره تلفن: 7037928200-91+
  • وبسایت: splashdownwaterpark.com

نحوه دسترسی به پارک آبی گوا به نام اسپلش داون

برای رسیدن به پارک آبی گوا که نام بردیم، بهترین و سریع ترین جهت، اتوبان NH46 است. این اتوبان مستقیم شما را به سمت پارک آبی اسپلش داون راهنمایی می نماید. اگر چه از دیگر جهت ها و خیابان ها مانند (the Hathkhamba-Goa Road) نیز می توانید به این پارک بروید، اما در نهایت تمام جاده ها منتهی به NH46 می شوند.

پارک آبی فراگی لند | Froggyland

فراگی لند پارک آبی گوا با تنوعی عالی از بازی ها و تفریحات است. در این پارک، هر تفریح ممکن است آنچنان برای شما جذاب باشد که برای بار دوم قصد رفتن به پارک آبی فراگی لند را داشته باشید. رودخانه های تفریحی، گروهی از سرسره های مسابقه، انواع امکانات بادی به شکل قارچ و گل لیلی، تیوب های عظیم برای پرش از سرسره های بلند و مرتفع، قایق های پرشی و بسیاری از دیگر تفریحات در این پارک آبی گوا گنجانده شده اند.

تمام این بازی ها همگی اگر چه حس خطر کردن را در شما زنده می نمایند اما بسیار ایمن بوده و بالاترین میزان امنیت را دارند. یکی دیگر از دلایلی که پارک آبی فراگی لند را از بهترین پارک های آبی گوا می دانیم، موقعیت آن است. این پارک در نزدیکی مرکز شهر گوا واقع شده است.

قیمت بلیت ورودی

  • عظیمسال: 500 روپیه
  • بچه ها: 350 روپیه
  • تماشاگران (کسانی که از استخر استفاده نمی نمایند): 300 روپیه

ساعات بازدید در روزهای سه شنبه- یکشنبه از ساعت 10:00 تا 06:00 بعد از ظهر است.

این پارک روزهای دوشتبه تعطیل است.

لباس های قابل پوشیدن در پارک: لباسی که می پوشید باید ضد آب و نایلونی باشد. همچنین اگر لباس شنا ندارید، از پارک آبی فراگی لند می توانید بخرید و یا حتی کرایه کنید.

  • شماره تلفن: 8326570572-91+
  • وبسایت: www.froggylandgoa.com

نحوه دسترسی به پارک آبی فراگی لند

بهترین جهتی که به شما پیشنهاد می گردد، جاده ای است که از چورچورم-پوندا (Curchorem - Ponda Road) وارد شده و سپس به سمت راست و جاده NH566 وارد می گردد. هنگامی که مدرسه دولتی ابتدایی را رد نمودید، به سمت راست پیچیده و مستقیم به سمت پارک آبی گوا رانندگی کنید.

پارک آبی بلو وال | Blue Whale Water Park

پارک آبی گوا که بسیار زیبا طراحی شده که می تواند بسیاری از سلیقه ها را در تفریحات آبی راضی نگه دارد. بازی و سرسره فوق العاده سریع، استخر شنایی راحت با آبی شفاف و تمیز و امکانات مختلف دیگری که پارک آب بلو وال برایتان فراهم نموده است را خواهید داشت. بنابراین با یکی از بهترین پارک های آبی گوا روبرو خواهید بود. استرس خود را از بازی های هیجانی در این پارک آبی گوا از بین ببرید. اگر به دنبال پراک آبی مقرون به صرفه اما بسیار هیجانی هستید، به پارک آبی بلو وال بروید. شاخص ترین نقطه ای که در این پارک آبی گوا وجود دارد، قلعه پرش پیدا کردن نمو نام دارد.

قیمت ها

  • قیمت بلیت ورودی برای هر نفر: 300 روپیه
  • تماشاگران (کسانی که از استخر استفاده نمی نمایند): 300 روپیه

ساعات بازدید هر روزه از ساعت 9:00 تا 07:00 بعد از ظهر است.

لباس های قابل پوشیدن در پارک: لباسی که می پوشید باید حتما ضد آب و نایلونی باشد. همچنین اگر لباس شنا ندارید، از پارک آبی بلو وال می توانید بخرید و یا حتی کرایه کنید.

  • شماره تلفن: 7774049521-91+
  • وبسایت: وبسایت این پارک هنوز راه نیفتاده است. بنابراین باید آفلاین بلیت ورودی آن را تهیه کنید.

نحوه دسترسی به پارک آبی بلو وال

برای رسیدن به این پارک آبی باید جاده the NH66 را طی نمایید تا به تقاطع سالیگائو تلفن (Saligao Telephone Exchange) برسید. به سمت راست پیچیده و به راحتی پارک آبی بلو وال را خواهید دید.

پارک آبی ناگش | Nagesh Water World

پارک آبی گوا که به خود لقب اکو-توریسم یا طبیعت دوست داده است، پارک آبی ناگش نام دارد. موقعیت و مکان این پارک، در میان دیگر پارک های آبی گوا هم بسیار قابل توجه است. همین موضوع و ساخته شدن آن در میان جنگل های گوا، آن را تبدیل به یکی از بهترین پارک های آبی گوا می نماید. می توانید تمام تفریحات هیجانی را در سرسره ها و استخر های این پارک داشته باشید. جدای از آن، در این موقعیت امکان رزرو اتاق در یکی از اتاق های اقامتگاه جنگلی کنار پارک را خواهید داشت. کلبه های اقامتی نیز در کنار پارک آبی گوا قرار گرفته اند.

قیمت ها در پارک آبی ناگش

قیمت ها در این پارک آبی بسته به تعداد نفرات و جاذبه هایی که انتخاب می کنید، متفاوت است.

  • تماشاگران (کسانی که از استخر استفاده نمی نمایند): 300 روپیه

ساعات بازدید هر روزه از ساعت 10:00 تا 05:00 بعد از ظهر است.

  • لباس های قابل پوشیدن در پارک: همانند دیگر پارک های آبی گوا است.
  • شماره تلفن: 9822121824-91+
  • وبسایت: loveforestgoa.com

نحوه دسترسی به پارک آبی ناگش

برای رسیدن به این پارک آبی باید جاده SH8 را طی نموده و بنای دیدنی the Chattrapathi Shivaji Chowk را رد کنید. سپس وارد جاده SH7 شده و این جاده را ادامه دهید تا اینکه به کلیسا برسید. در نهایت به سمت راست پیچیده تا به جنگل ناگش لاو (Nagesh Love Forest) وارد شوید. درون جنگل می توانید به پارک آبی ناگش برسید.

هر چند که گوا تنها در پارک های آبی خلاصه نمی گردد و به سواحلش مشهور است اما داشتن تجربه ای متفاوت از این شهر، می تواند سفر شما را بسیار متفاوت نماید. در هر یک از پارک های آبی گوا امکانات و تفریحات بی نظیری وجود دارد که تنها باید برای آن، رهسپار شوید. دیگر حرف زدن کافیست. برای یکی از پارک ها بلیت خریداری کنید و با گروه دوستان یا خانواده خود، وارد پارک آبی گوا شوید.

جدای از این ها در لیست بهترین پارک های آبی گوا، پارک آبی دیگری به نام 6 Shades Of Nature نیز وجود دارد که می توانید برای رزرو بلیت ورودی به این پارک به سراغ میز پذیرش و کارمندان هتل بروید. اگر هتلی که رزرو نموده اید، به یکی از پارک های آبی نزدیک تر باشد، در نتیجه آن پارک آبی گوا را برای تفریح انتخاب کنید. اگر چه، توصیه می کنیم که به خصوصیات هر یک از پارک های آبی نیز دقت کنید.

منبع: holidify.com

منبع: الی گشت

به "آشنایی کامل با پارک های آبی گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی کامل با پارک های آبی گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید